وقتی علی پروین قول می دهد که دایی را برای تیم ستارگان جهان بیاورد!

مدیر تیم فوتبال ستارگان گفت: علی پروین قول داد که علی دایی را به تیم ما برای بازی با ستارگان جهان بیاورد.

تسنیم نوشت:حسین یاریار درپاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی به جای علی دایی به تیم ستارگان دعوت شده است، اظهار داشت: اینطور نیست و مجیدی پیش از این به تیم ستارگان دعوت شده بود. چند روز پیش موفق شدیم در امارات با وی تماس بگیریم و مجیدی هم گفت باعث افتخارش است که حتی دو دقیقه برای تیم ستارگان در بازی خیریه بازی کند.

وی ادامه داد:‌ روز گذشته با علی پروین جلسه داشتیم و قرار شد که تیم نهایی برای بازی مقابل تیم ستارگان جهان شنبه مشخص شود. پروین هم روی حضور مجیدی نظر داشت و قرار نیست مجیدی جای بازیکن دیگری به تیم دعوت شود. 

مدیر تیم فوتبال ستارگان در خصوص اینکه آیا بالاخره علی دایی به جمع این تیم اضافه می‌شود یا خیر خاطرنشان کرد: من تا امروز با دایی صحبت نکردم اما می‌دانم او شخصی بسیار وطن پرست است و کشورش را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهد. به همین دلیل مطمئنم دایی هم به ما اضافه می‌شود.

یاریار در پاسخ به این سوال که آیا قرار بوده به واسطه این بازی خیریه دایی و کریمی با هم آشتی کنند گفت: بحث آشتی‌کنان را مطرح نکنید. من نمی‌دانم چرا همه می‌خواهند از لفظ قهر استفاده کنند. ممکن است افراد از نظر سلیقه‌ای با هم متفاوت باشند اما وقتی پای منافع ملی در وسط باشد، همه چیز فراموش می‌‌شود. در مجموع علی پروین به من قول داده بود که آمدن دایی به تیم ستارگان پای اوست. 

وی در خصوص اینکه چرا روز گذشته به امیرحسین مقصودلو یکی از خوانندگان زیرزمینی و جنجالی اجازه داده نشد در کنار تیم ستارگان تمرین کند، اظهار داشت: مقصودلو یک فرد بسیار حساس و انسان خوبی است اما می‌خواهیم برای بازی با تیم ستارگان جهان از هنرمندانی استفاده کنیم که 7، 8 سال با تیم ما تمرین کرده‌اند. به همین دلیل به او گفتند که فعلاً به تمرین نیاید. البته الان هم قرار نیست همه بچه‌های قدیمی حتماً ششم شهریور بازی کنند. همین که آنها روی نیمکت کنار بزرگان فوتبال بنشینند برایشان خوب است. 

مدیر تیم فوتبال ستارگان در پایان گفت: واقعاً هیچ حساسیتی روی امیرحسین مقصودلو نبوده و فقط یک ناهماهنگی باعث شد که او روز گذشته به تمرین بیاید. باز هم تأکید می‌کنم این شخص فرد بسیار خوب و با احساسی است و من به هیچ عنوان به خاطر حساسیت بحث دیگری به او اجازه تمرین ندادم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =