سخنان امروز حداد عادل در در مجلس با واکنش علی مطهری مواجه شد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان گفته بود که رهبران جنبش سبز به آمریکایی‌ها گفته بودند تحریم های اقتصادی ایران را افزایش دهند. حالا مطهری می گوید که این سخنان قابلیت پیگرد قانونی دارد.اینجا را ببینید.

معروفترین عکس های مصدق پس از 60 سال

محمد مصدق که نامش با «ملی شدن صنعت نفت» عجین شده، دو دوره نماینده تهران در مجلس بود و دو دوره نیز نخست وزیر و نهایتا 32 سال پیش دولتش با کودتای انگلیسی آمریکایی در 28 مرداد ساقط شد. اینجا را ببینید.

مرتضی اشراقی عکسی از برادر بزرگتر امام در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و زیر این عکس توضیح داد که چرا فامیل امام مصطفوی بود و فامیل برادرش هندی. اینجا را ببینید.

احمدی نژاد، ظریف و لاریجانی در یک قاب

صفحه اینستاگرام محمود احمدی نژاد تصویری از کنفرانس مطبوعاتی او در سال 84 در نیویورک منتشر کرد که در کنار او محمدجواد ظریف و علی لاریجانی نیز نشسته اند. اینجا را ببینید.


شرق در گفت وگویی با حسین مرعشی نوشت:آقای ظریف و تیم او ظرفیت‌های واقعی جمهوری اسلامی بودند که زیر خاک بودند، مگر آقای ظریف چگونه برکنار شد؟ او به دفتر رهبری رفت و گزارشی از دفتر نمایندگی سازمان ملل داد و وقتی احمدی‌نژاد مطلع شد دستور داد تا برکنارش کنند. روحانی این ظرفیت‌ها را از زیر خاک درآورد و مجدد زنده کرد و به صحنه آورد که رفتند و این کار مهم را انجام دادند. اینجا را ببینید.


غلامعلي جعفرزاده، نماينده رشت در واكنش به تجمع روز يكشنبه مقابل مجلس به «اعتماد» توضيح مي‌دهد: «الان ديگر از ظاهر اين دست تجمعات هم مشخص است كه اين اقدامات از حالت طبيعي خارج شده و كاملا سازماندهي شده و هدايت شده پيش مي‌رود. متاسفانه از داخل مجلس هم برخي افرادي كه لباس نمايندگي بر تن دارند در هدايت اين اقدامات نقش‌هايي بازي مي‌كنند و شاهد هستيم كه به جمع اين افراد مي‌روند و حتي اين عده را دعوت مي‌كنند كه تا حق خود را نگرفته‌ايد از اينجا نرويد. » اینجا را ببینید.

شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری

رئیس جمهور گفت: شورای نگهبان حکم «چشم» و دولت حکم «دست» را در برگزاری انتخابات دارد و چشم نمی تواند کار دست را بر عهده بگیرد.اینجا را ببینید.

یکی از روزنامه های صبح نوشت: دربند ٢٧ گزارش ٨٠ هزارصفحه‌ای تفحص از تأمین اجتماعی آمده: «مبلغ یک میلیارد و٣٥٠ریال «کارت هدیه» حسب اسناد ثبت‌شده مالی از بودجه در اختیار مدیرعامل سازمان به ٣٧ نماینده مجلس (با درج کد در اسناد و بدون ذکر مشخصات) در اردیبهشت سال جاری، سند خورده است. در مذاکره حضوری با مرتضوی نیز ایشان اعلام کرد که به شرط عدم افشای هویت نمایندگان، فهرست مربوط را تحویل رئیس هیأت می‌دهد. پاسخ رئیس هیأت نیز به سعید مرتضوی این بود که هیچ سندی در تحقیق‌وتفحص محرمانه نخواهد بود».اینجا را ببینید.

/٢٩٢١٢

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =