۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

سرمربی استقلال می گوید دوست دارند ملی پوش های بیشتری در تیم ملی داشته باشند.

پرویز مظلومی، فرزاد مجیدی، سیروس دین محمدی، محمد نوازی و منصوری پورحیدری استقبال بسیار خوبی از دن گاسپار و مارکار آقاجانیان دو مربی تیم ملی داشتند. مظلومی در ابتدا رو به آنها گفت: «دوست داریم با تیم ملی همکاری خوبی داشته باشیم. ارتباط مان باید بیشتر شود.» دن گاسپار هم پاسخ داد: «ما هم دوست داریم همینطور باشد. اگر استقلال و باشگاههای دیگر قوی باشند تیم ملی هم قوی می شود.» مظلومی هم گفت: «قطعا در صورت قوی بودن تیم ملی ما هم قوی خواهیم بود!» مظلومی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «ما دوست داریم بازیکنان بیشتر در تیم ملی داشته باشیم. امیدواریم اینطوری بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم.»
مظلومی در گذشته یکی از منتقدان درجه یک کارلوس کروش بود اما اخیرا در مصاحبه ای که با خبرورزشی داشت گفت: «سیاست های جدید کاری کروش را دوست دارم. به نظرم او تغییر کرده است و من حمایت های لازم را از این مربی انجام می دهم. کروش نشان داد با جوانگرایی می خواهد تیم جدیدی بسازد. حرف ما هم از اول همین بود که باید در تیم ملی تغییرات داشته باشیم.»
مظلومی این روزها سیاستی را در قبال تیم ملی و بازیکنان استقلال دارد که دقیقا عکس امیر قلعه نویی است. سرمربی فصل قبل استقلال فصل قبل با انتقاد از دعوت ملی پوش های استقلال، مدام می گفت نباید بازیکنان ناآماده اش در لیست کروش قرار بگیرند. قلعه نویی اعتقاد داشت سرمربی تیم ملی با دعوت کردن از بازیکنان پرتعداد استقلال، پازل تاکتیکی او را در تمرینات ناقص می کند. مظلومی اما این روزها در شروع کار، دیدگاهی متفاوت نسبت به تیم ملی دارد. باید دید این تعامل و همکاری تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و یا اینکه دوباره کادر فنی تیم ملی و استقلال، رودروی هم قرار می گیرند.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    37 92
    بیچاره میترسه کیروش همون بلا رو سرش بیاره.
  • رضا GB ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    36 17
    بیچاره تویی که به راحتی به مردم توهین میکنی.شما دوست دارید همه با مربی تیم ملی دعوا کنن
  • محمود ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    35 6
    مظلومي از خيلي مربي هاي استقلال با غيرت تر أست دستمزدش نشان ميدهد لااقل مشت گره نمي كند