اعتماد نوشت:

دو روز بعد از آنکه صد نفر از مخالفان توافق هسته‌ای با تجمع مقابل مجلس خواستار «رد» برجام توسط نمایندگان شده بودند، نماینده رشت از وجود «دست‌های پنهان» در پس این تجمع اعتراضی سخن گفت. دست‌هایی که به گفته غلامعلی جعفرزاده از داخل بهارستان این نوع تجمعات و اقدامات را «مدیریت» می‌کنند. به گفته وی «الان دیگر از ظاهر این دست تجمعات هم مشخص است که این اقدامات از حالت طبیعی خارج شده و کاملا سازماندهی شده و هدایت شده پیش می‌رود. متاسفانه از داخل مجلس هم برخی افرادی که لباس نمایندگی بر تن دارند در هدایت این اقدامات نقش‌هایی بازی می‌کنند و شاهد هستیم که به جمع این افراد می‌روند و حتی این عده را دعوت می‌کنند که تا حق خود را نگرفته‌اید از اینجا نروید. متاسفانه ما خیلی از وقت‌ها متوجه می‌شویم که حتی دعوت از این افراد برای چنین اقداماتی هم از داخل مجلس صورت می‌گیرد. مشکل ما این است که این کارها به اسم مردم و به نام کارهای خودجوش صورت می‌گیرد. حال آنکه پشت آن چند نماینده و چهره سیاسی هستند که کارها را مدیریت می‌کنند و خط می‌دهند. هیچ اشکالی ندارد که این افراد مخالف توافق باشند و حتی از نمایندگان بخواهند آن را رد کنند. اما این کار را صادقانه انجام دهند. این بسیار ناپسند است که نماینده یا جمعی از نمایندگان با این میزان از اختیارات حقوقی برای تکرار شدن یک موضع سیاسی، خود را پشت گروهی به اسم دانشجو و مردم پنهان کنند. اگر این تجمعات و اعتراضات مشکلی ندارد، چرا همکاران ما با مخفی‌کاری به هدایت آن می‌پردازند؟»

جعفرزاده همچنین از «دستگاه‌های امنیتی و نظارتی» تقاضا می‌کند که این موضوع را بررسی کنند که «چطور عده‌ای از داخل مجلس جمعی را برای برخی منویات سیاسی جلوی مجلس می‌کشانند و می‌خواهند آنها را به اسم مردم معرفی کنند. اینکه یکی از همکاران ما به این افراد توصیه می‌کند که تا لحظه‌ای که به نتیجه نرسیده‌اید از اینجا تکان نخورید، آیا نوعی تحریک امنیتی محسوب نمی‌شود؟»

او در پایان می‌گوید: «مخالفان توافق که امروز با یک تجمع حداکثر صد نفره به نام ملت ایران حرف می‌زنند، قطعا شادی مردم را در شب اعلام توافق ندیده‌اند. کاش حداقل این صداقت را داشتند و در عیان روابط خود را نشان می‌دادند. اگر این جریان معتقد است که حرف حق و درستی می‌زند، چرا برخی کارها را با مخفی‌کاری جلو می‌برد؟»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    0 0
    دوران با اصطللاح نمایندگی این نمایندگان دیگه تمومه.....همه هم میدونن که این دلواپسان چه کسانی هستند