تسنیم نوشت:

معاون اجرایی جبهه ایستادگی در خصوص جدا شدن محسن رضایی از این جبهه، گفت: سمت سوی جبهه تغییری نکرده اما به دلیل اینکه آقای رضایی به سپاه پیوستند دیگر فعالیتی در جبهه ندارد.

محمود افتخاری معاون اجرایی جبهه ایستادگی با اشاره به تغییر ساختار جبهه متبوعش، اظهار داشت: جبهه فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساختار اصلی‌اش ندارد ولی آن چیزی که مطرح است و در جلسات جبهه نیز موردبررسی قرار گرفته، انتخابات رؤسا و اعضای کمیته‌های جبهه است. فعلاً جبهه بنای بازتعریف فعالیت‌ها و تقویت ساختار درونی خود را دارد و تمرکز خود را نیز بر روی این موضوع گذاشته است.

عضو شورای مرکزی جبهه یکتا گفت: اگر جبهه یکتا بخواهد کار سیاسی انجام دهد، ظرفیتی برای جریان اصولگرایی و در درون آن ایجاد می‌کند و ظرفیتی مقابل اصولگرایی ایجاد نمی‌کند. چراکه ما در درون اصول‌گرایی افرادی را داریم که با حاشیه‌هایی که در دولت نهم و دهم بود، مشکل داشتند و حرف آنها به حق بود. ما نمی‌خواهیم این ظرفیت به خاطر آن حاشیه‌ها از بین برود و قصد داریم ظرفیت یکتا داخل مجموعه اصول‌گرایی قرار گیرد.

کامران دانشجو عضو شورای مرکزی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) با اشاره به برنامه‌های پیش روی این جبهه اظهار داشت: جبهه یکتا یک جبهه گفتمانی است و اگر قرار باشد به یک جبهه سیاسی تبدیل شود و کار سیاسی انجام دهد، علی القاعده باید پیگیر مسائل قانونی و مجوزهای آن باشد. هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم که چنین کاری انجام دهیم و ما فعلاً یک جبهه گفتمانی تشکیل داده‌ایم و این جبهه گفتمان امام و رهبری را دنبال می‌کند و هر جا خلاف این گفتمان را مشاهده کند، موضع‌گیری می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه یکتا در پاسخ به این پرسش که آیا دفتر استانی جبهه یکتا در همه استان‌ها کامل راه‌اندازی شده است، گفت: در حال پیگیری هستیم که جبهه گفتمانی را در استان‌ها راه اندازی کنیم ولی به‌صورت کامل هنوز شکل نگرفته است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    1 0
    کاش همه نظامیان از احزاب و سیاست دوری کنند.. طبق فرموده امام خمینی.. طبق قانون.. ولی.............