سخنگوی دولت گفت: مسئولین دولت قبل می توانند به جای مناظره نکاتی که مد نظر دارند را در رسانه ها مطرح کنند و دولت از شنیدن آنها استقبال می کند.

نوبخت در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرآنلاین که به پیشنهاد مناظره احمدي نژاد و وزرايش از رئيس جمهور و وزراي دولت يازدهم اشاره داشت گفت: حتما مسئولین دولت قبل حرف هایی دارند که پیشنهاد مناظره می دهند و ما استقبال می کنیم.اینجا را ببینید.

به نظر می‌رسد در کنار موضوع حضور مجدد احمدی‌نژاد و نزدیکانش در عرصه انتخابات بحث شکایت دولتمردان سابق از ساکنان امروز پاستور به موضوعی داغ در عرصه رسانه‌ها و جامعه تبدیل شده است. نزدیک‌ترین شخص و منبعی که رسانه‌ها می‌توانند از طریق وی مواضع دولت گذشته را جویا شوند عبدالرضا داوری، مشاور رسانه محمود احمدی‌نژاد است.اینجا را ببینید.

نامه محسن هاشمی به کیهان

محسن هاشمی در نامه ای به کیهان، که انتشار عکسی از بابک زنجانی در یک مراسم قدیمی را دستمایه منتسب کردن وی به رئیس مجم تشخیص مصلحت کرده است.اینجا را ببینید.

احمدی نژاد چندی پیش با شکایت از جهانگیری، معاون اول دولت یازدهم تلاش کرد زمین بازی در اتهام زنی دو دولت به یکدیگر را عوض کند اما امروز خبر رسیده که توپ دوباره به زمین او برگشته است.اینجا را ببینید.

نظر مطهری درباره دغدغه ها درباره توافق هسته ای

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حساسیت‌ها در مورد توافقات هسته‌ای گفت: حساسیت‌هایی که در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک مطرح است، مغتنم و مبارک است و اگر این حساسیت‌ها نبود ما باید نگران می‌شدیم. اینکه جوانان ما به این مسائل توجه دارند و رصد می‌کنند، خوب است و ما نباید نگران شویم که چرا افراد مخالفت می‌کنند و نظرشان را می‌گویند.اینجا را ببینید.

اعتراض به پخش فیلم در مجلس

با اعتراض نمایندگان به پخش فیلمی از سوی نماینده اصفهان در جریان سوالش از وزیر نیرو لحظاتی مجلس با همهمه مواجه شد.اینجا

را ببینید.

محمدرضا تابش نماينده اردکان در مجلس از نگراني جديدي در جريان انتخابات و تاييد صلاحيت‌ها خبر داد. وي با اشاره به تعيين تركيب هيات‌هاي نظارتي شوراي نگهبان در استان‌ها گوشزد كرد كه در برخی استان‌ها افراد تعيين شده براي نظارت بر صحت برگزاري انتخابات و تاييد صلاحيت‌ها نگاهي جناحي و سياسي دارند.اینجا را ببینید.

آبان ماه سال 1389، نخستین یارانه نقدی در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به حساب مردم واریز شد.اینجا را ببینید.

نظر روحانی درباره تخریب نمازخانه ای در ونک تهران

علی یونسی در دیدار با تعدادی از نخبگان و صاحبنظران اهل سنت استان‌های خراسان و سیستان و بلوچستان با اشاره به انتقادات و اعتراض اهل سنت نسبت به تخریب نمازخانه اهل سنت در منطقه پونک تهران اظهار داشت: همه مسئولان ارشد کشوری و از جمله شخص رییس جمهور از این اقدام ناخشنود هستند.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =