حمیدرضا مقدم فر در یادداشتی از حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان دلجویی کرد.

به گزارش تسنيم در يادداشت حمیدرضا مقدم‌فر آمده است:

در تکمیل و توضیح بیشتر نامه اخیر اینجانب به مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان و به‌منظور جلوگیری از برخی برداشت‌های غلط و غرض‌آلود، مواردی را متذکر می‌شوم:

بدون تردید بین یاران صمیمی و همراه انقلاب اسلامی کمتر کسی را می‌توان چون برادر گرامی جناب حاج حسین شریعتمداری معرفی کرد که با روحیه ولایتمداری و جهادگونه "لاتخافون لومة لائم" در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده باشد.

اینجانب سابقه آشنایی دیرینه با این مجاهد و شخصیت فرهیخته و انقلابی زجرکشیده را داشته‌ام و همواره به ایشان به‌عنوان یک استاد و الگو در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی نگریسته‌ام. با این حال به‌دلیل یک دغدغه مشترک و با انگیزه‌ای مخلصانه در توصیه‌ای دوستانه به این برادر عزیز نگرانی خود را از انتساب مطلبی در سرمقاله شنبه ایشان به مقام معظم رهبری اعلام کردم و در این بین نه تنها هیچ انگیزه و اندیشه‌ای برای خدشه به شخصیت این مجاهد و سردار عرصه فرهنگی وجود نداشت، بلکه شخصاً معتقدم هرگونه جسارت به شخصیت این یار دیرینه رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامی نابخشودنی است.

دوستان مشترک می‌دانند که این توصیه یک توصیه در درون خانواده انقلاب بود و اگر مطلب فوق‌الذکر کیهان به‌شکل علنی انتشار نیافته بود و بیم برخی تبعات آتی این انتساب در افکار عمومی و بروز انشقاق در بدنه نیروهای انقلاب وجود نداشت، حق این بود که آن یادداشت نیز علنی منتشر نشود.

بدخواهان و کسانی که کینه انقلاب اسلامی را در دل دارند بدانند که خواب آنان در ایجاد اختلاف در اردوگاه یاران انقلاب اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد و همه یاران انقلاب با یک اشاره رهبر عزیزمان همچون «بنیان مرصوص» مقابل آنان صف خواهند کشید.

1729220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسی A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    1 1
    برادرمقدم فر.مطالعه دقیق تاریخ عاشورا وعبرتهای آن به ما میفهماند که درلحظه های حساس چگونه درکنارامام حسین ودرخط ولایت باشیم و سره را ازناسره ودوست را از دشمن بازشناسیم.بصیرت بیشترباعث خواهد شد حتی درگردوخاک فتنه دوستانمان را بهتر بشناسیم.