نماینده مردم اردبیل در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری خواستار رسیدگی دبیرخانه ستاد هیات رسیدگی به مفاسد اقتصادی به تخلفات انجام شده در جنگل اسالم ـ خلخال تا گردنه حیران شد.

در این نامه که کمال الدین پیرموذن خطاب به اسحاق جهانگیری نگاشته، آمده است: زمین خواران، کوه و جنگل خواران، رانت خواران، اختلاس گران، رشوه پردازان و رشوه گران، سوء استفاده کنندگان از موقعیت، قدرت و کسانی که با چهره های ظاهر الصلاح یا پنهان شدن در پشت عناوین دینی، انقلابی و فرهنگی بر چهره انقلاب و اسلام خدشه وارد ساخته و به بیت المال و سرمایه ارزشمند اجتماعی کشور آسیب می رسانند بایستی به جد مورد مواخذه و برخورد قاطع نظام قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم اردبیل در ادامه این نامه ضمن تشکر از مساعی و توجه خاص جهانگیری و هیات رسیدگی به مفاسد اقتصادی در مبارزه با زمین خواری، کوه و جنگل خواری با توجه به مذاکرات و موارد مطروحه نماینده مکرم رهبری، مردم اردبیل و امام جمعه این استان درخواست کرد دبیرخانه ستاد هیات رسیدگی به مفاسد اقتصادی موارد تکان دهنده مورد بازرسی قرار گرفته از جنگل اسالم ـ خلخال تا حیران و تخلفات آحاد مسوولان استانی ذیربط اداره کل منابع طبیعی و جنگل های استان گیلان و شهرستان های آستارا را به رسیدگی کنند و ترتیب برخورد قاطع قانونی در این زمینه فراهم شود.

گفتني است مطرح شدن ماجرای زمین خواری برخی از مسوولان در زمین های کشاورزی گردنه حیران، موضوع برنامه گفت و گوی ویژه خبری پنج شنبه شب شبکه دو بود. این گفت و گو با عنوان «زمین خواری ویژه خواران، بلای جان منابع طبیعی» با حضور حجت الاسلام رییسی دادستان کل کشور، داود محمدی نایب رییس اصل 90 مجلس و صفر نعیمی رز نماینده مردم آستارا برگزار شد.

نعیمی رز در این گفت و گوی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ شکایتی به کمیسیون اصل 90 مجلس ارایه نشده است، اظهار کرد: دلیل این که این کمیسیون می گوید هیچ شکایتی دریافت نکرده، وجود اشخاص با نفوذ در پشت ماجرا بود. در این زمینه مردم منطقه باید شکایت می کردند اما چون از سوی افراد با نفوذ تهدید شده بودند، شکایت نکردند. وی در ادامه به ذکر اسامی برادران، خواهران و حسابدار نمایندگان و مسوولانی که در این منطقه زمین خریده یا ویلاسازی کرده اند پرداخت که با تذکر مجری مبنی بر نام نبردن از افراد همراه بود. در میان اسامی که نعیمی رز ذکر کرد، نام پیرموذن و مدیرکل میراث فرهنگی بود.

این موضوع باعث درگیری لفظی کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل و صفر نعیمی رز نماینده آستارا در جلسه علنی روز یکشنبه هفته جاری شد.و پيرموذن در راهروهاي مجلس اعلام کرد که از نماينده آستارا شکايت خواهد کرد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    1 0
    میخورن یه اب هم روش......هیچ برخوردی هم نمیشه
  • تالشونه A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    4 0
    جنگلهای اسالم که مردم تالش زبان در آن زندگی میکنند و متعلق به شهرستان تالش و استان گیلان هست ، چه ارتباطی به نماینده اردبیل داره؟؟؟؟؛
  • ایران A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    6 0
    مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا اینها همش به امریکا مربوط میشه و گرنه تو مملکت اسلامی کسی از این کارها بلد نیست