ایلنا نوشت:

امیرعباس سلطانی رئیس کمیته پیگیری پرونده زنجانی با اشاره به ادامه پیگیری دیدار با بابک زنجانی از طریق ریاست مجلس، اعلام کرد: گویا از دفتر آقای محسنی اژه‌ای با دو نفر از اعضای کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی تماس گرفته‌شده و برای ساعت ۹صبح روز چهارشنبه قرار ملاقاتی با اعضای کمیته و آقای اژه‌ای تشکیل شده که البته ما در این جلسه شرکت نخواهیم کرد.

وی افزود: دوستان تنها با آقایان احمدی و موسوی‌نژاد،‌ دو عضو دیگر از کمیته چهارنفره پیگیری پرونده بابک زنجانی تماس گرفته‌اند. البته در تماس با این دو همکار محترم، از بنده و آقای دهدشتی نیز برای حضور در این جلسه دعوت به‌عمل آمده٬ اما مستقیماً هیچ‌گونه تماسی از دفتر آقای اژه‌ای با بنده و آقای دهدشتی انجام نگرفته‌ است.

این نماینده مردم در مجلس نهم خاطرنشان کرد: اساساً دیدار و صحبت با سخنگوی قوه قضاییه درباره این موضوع تاثیری در روند پیگیری‌های ما نخواهد داشت و بنابراین ما در مجلس به عنوان مسئول پیگیری این پرونده، دیدار با آقای اژه‌ای را برای تسریع رسیدگی به پرونده، مفید نمی‌دانیم. البته در صورتی که این دیدار با آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه انجام می‌گرفت، طبیعتاً وضعیت متفاوت بود. در گذشته ما در ۳نوبت از مسئولان قوه قضاییه تقاضای تشکیل جلسه یا حضور در جلسات کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس داشته‌ایم که متاسفانه به دلیل عدم حضور مسئولان قوه قضاییه، برگزاری این جلسات محقق نشد.

رئیس کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در پایان تصریح کرد: رسیدگی پرونده بابک زنجانی از بدو امر در کمیسیون انرژی مطرح شد و ما در جلسات متعددی که در این خصوص داشتیم، با سوال‌های فراوانی روبرو شدیم که باتوجه به تناقض‌های بسیار زیادی که در پرونده وجود داشته و دارد، تصمیم گرفتیم در دیدار با متهم اصلی پرونده، موضوع را به‌دقتی بیشتر پیگیری کنیم و حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =