ایرنا نوشت:

تشکیلات خودگردان فلسطین از آماده سازی اسناد مربوط به اعدام های میدانی شهروندان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست برای ارائه به دیوان بین المللی کیفری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای قتل جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در شامگاه شنبه را محکوم و اعلام کرد که پرونده ای در خصوص سیاست اعدام میدانی شهروندان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در حال تهیه برای ارائه به دیوان بین المللی کیفری در لاهه هلند است.

در این بیانیه تاکید شده است که اعدام میدانی فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیست بخشی از سیاست های رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است که به نظامیان اجاره داده است تا در کمال خونسردی به روی غیرنظامیان شلیک کنند.

در این شیوه اعدام، شهروندان فلسطینی بدون تفهیم و یا اثبات اتهامشان در لحظه هدف شلیک نظامیان صهیونیست قرار می گیرند و کشته می شوند.
وزارت خارجه فلسطین یادآور شد که چراغ سبز کشتار فلسطینیان در بیانیه موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به نظامیان این رژیم داده شده است.

این بیانیه همچنین از جامعه بین المللی خواست تا اقدام لازم را برای حفاظت از جان فلسطینیان در مقابل تجاوز شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست اتخاذ کند.
یک جوان فلسطینی به نام رفیق کامل رفیق التاج شنبه شب به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس به شهادت رسید.
پیش از آن نیز شهرک نشینیان صهیونیست در جنایتی هولناک یک خانواده فلسطینی از جمله کودک 18 ماهه ای را شب هنگام در آتش سوزاندند.
بر اساس اعلام سازمان ملل، از ابتدای سال 2015 تاکنون، نظامیان صهیونیست به طور متوسط هفته ای 37 فلسطینی را هدف گلوله قرار داده اند. طی همین مدت دست کم 24 فلسطینی نیز به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =