جعفرزاده: استیضاح کنندگان طیب نیا امضای خود را پس می گیرند/ کارهای واجب تری در کشور داریم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است که استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس به سرانجام نمی رسد و طراحان این طرح، امضای خود را پس خواهند گرفت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با خبر آنلاين در پاسخ به اين سئوال كه دليل استيضاح وزير اقتصاد از ديدگاه نمايندگان استيضاح كننده وي چيست؟ خاطرنشان كرد: اقدام طيب نيا در اجراي قانون دريافت ماليات را وزراي سابق اقتصاد  در دولت قبل انجام داده اند و اگر بناي بر مشخص كردن گناهكار باشد، ايشان تنها گناه كار نيست و خيلي هاي ديگر هم گناهكارند.

وي تاكيد كرد: از اين رو به نظر من در سال همدلي  و همزباني بايد  تلاش بايد شود كه بسياري از اين مسائل به هر طريقي، حل شود چون ما درحال حاضر و در شرايط پسا توافق و پسا تحريم كارهاي مهم و  واجب تري در كشور داريم.

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم  همچنين با اشاره به مشكلاتي كه اين روزها دولت با آن دست و پنجه نرم مي كند ، نمونه اي از اين مشكلات را كسري بودجه دولت عنوان كرد و گفت:  در شرايط فعلي، دولت انصافا نياز به كمك همه اركان نظام از جمله مجلس دارد.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي  با بيان اينكه با وجود اين مشكلات از اين دولت نمي توان انتظار معجزه داشت ، بنابراين بايد بيشتر به آن كمك كرد تا اينكه چوب لاي چرخ آن گذاشت، خاطرنشان كرد: استيضاح وزير كشور عملي نمي شود و امضاها پس گرفته مي شود چون سه كارت زرد هم كافي بود و حتي  كارت سوم نيز كمي دور از انتظار و انصاف بود و ما نمايندگان متوجه نشديم چگونه اين اتفاق افتاد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =