مهر نوشت:

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک با اشاره به اینکه قرار نیست تهیه کننده برنامه «امشب» تغییر کند، عنوان کرد این برنامه گفتگومحور تا اول محرم روی آنتن خواهد رفت.

فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک درباره حاشیه های به وجود آمده در یکی از برنامه های «امشب» که در آن صحبت‌های سیدعلی ضیاء مجری برنامه توهین به خبرنگاران تلقی شد و احتمال تغییر محمدرضا ماندگاران تهیه‌کننده این برنامه به خبرنگار مهر گفت: شایعه برکنار شدن آقای ماندگاران اصلا صحت ندارد و وی تا پایان یافتن برآورد برنامه به عنوان تهیه‌کننده «امشب» به فعالیت ادامه خواهد داد. بعد از پایان مدت زمانی که برای پخش برنامه در نظر گرفته شده است این امکان وجود دارد سری جدید برنامه تولید نشود و یا شبکه صلاح بداند برنامه را مجدد به تولید برساند.

وی درباره زمان اتمام پخش برنامه گفتگومحور «امشب» یادآور شد: علی ضیاء مجری برنامه دو هفته دیگر عازم سفر حج خواهد بود که البته قرار است در این ایام نیز از مکه مکرمه اجرای برنامه را بر عهده داشته باشد که در این بخش هم همچنان محمدرضا ماندگاران به عنوان تهیه کننده برنامه فعالیت خواهد داشت. نهایتا برنامه «امشب» قرار است تا اول محرم روی آنتن برود و فعلا مشخص نیست که بعد از ماه محرم و صفر برنامه ادامه خواهد داشت یا خیر.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما درباره صحبت های علی ضیاء درباره حرفه خبرنگاری که منجر به بروز حاشیه هایی شده است، بیان کرد: علی ضیاء در شب های مختلف با توجه به مضمون و مهمان های برنامه صحبت هایی به زبانی طنز می کند که به هیچ وجه قرار نیست توهین به شخص و یا حرفه ای خاص باشد. در برنامه ای هم که مربوط به روز خبرنگار می شد مطالبی را مطرح کرد اما برای اینکه به کسی بر نخورد ابتدا و انتهای صحبت هایش تاکید داشت که قصد نداشته با صحبت هایش به کسی توهین کند و این حرف ها به صورت طنز بیان شده اند.

شریعت پناهی در پایان با اشاره به اینکه صحبت‌های ضیاء در جهت تقویت حرفه خبرنگاری بوده است، توضیح داد: اتفاقا معتقدم صحبت های طنز ضیاء در جهت تقویت حرفه خبرنگاری بوده نه تضعیف آنها چون این حرفه احتیاج به تخصص و تجربه دارد و نباید هر کسی به خود اجازه دهد که وارد این عرصه شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    3 4
    علی ضیا اگر میخواد پیشرفت کنه باید احترام همه رو نگهداره کارش اصلا درست نبود دفعه اولش هم نیست آقای ضیا میتونی یکی مثل رامید رو الگو قرار بدی برنامه به اون شادی به هیچکس بی احترامی نمیکنه
  • بی نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    17 81
    علی ضیا مجری محبوب و دوست داشتنی هست.نباید به خاطر یه حرف شوخی به کسی بربخوره.
    • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
      6 6
      دوست داشتنی ؟عمرا
  • علی DE ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    6 4
    من برنامرو دیدم و هیچ توهینی از ایشون ندیدم،فقط یه سوال چه جوری ازمکه میخواد اجراکنه‏‏