۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
حجت الاسلام سعیدی: سپاه بمب اتم نمی سازد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره اتهام غرب به سپاه برای ساخت بمب اتم گفت : سپاه یک تافته جدابافته از نظام نیست و نمی‌تواند بی توجه به سیاست‌های نظام تصمیم بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در نشست خبری نخستین جشنواره سلمان فارسی، با تاکيد بر اينکه سیاست‌های نظام روشن است و بمب هسته‌ای در دکترین نظامی ایران وجود ندارد، اظهار کرد: رهبر انقلاب فتوا داده‌اند که ساخت، نگهداری و استفاده از بمب اتم ممنوع است. اکنون کسانی ما را متهم می کنند که خودشان صداها و هزاران بمب اتم داشته و آن را هم در ژاپن استفاه کرده‌اند. سپاه سیاست‌های نظام را دنبال می‌کند.

اهم سخنان وی به نقل از ايسنا به شرح زیر است:

* در تاریخ معاصر، آمریکا همواره به دنبال تجزیه کشورهای منطقه بوده و از بدترین تجزیه و ایجاد اختلافات کشورهای تجزیه شده سود می‌برده است. سودان آخرین کشوری بود که تجزیه و دچار آشوب شد. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی تمام کشورهای منطقه حمایت کرده و به آن احترام می‌گذارد و مردم این کشورها هم باید بدانند که در مقابل این توطئه باید بایستند. بعید می‌دانم این نقشه آمریکا عملی شود.

 *رهبری بارها تأکید کرده‌اند که علوم انسانی باید اسلامی شود. این تأکیدات ما را بر آن داشت که بخشی از ایده‌های رهبری را جامه عمل بپوشانیم. پژوهشکده امام صادق (ع) در طول سه دهه فعالیت خود طبق تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت پیدا کرده که کلیه پژوهش‌های نیروهای مسلح در حوزه علوم انسانی را انجام دهد.

27215 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    16 5
    بخواهد هم نمي تواند بسازد فقط مي تواند بخرد