حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان امروز در سرمقاله خود به بررسی نظر رهبر معظم انقلاب درباره متن برجام پرداخته و با این برآورد که «ایشان به هیچوجه از متن تهیه شده راضی نیستند.»

در سرمقاله شریعتمداری آمده است:-مروری -هرچند گذرا- بر متن برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل به وضوح نشان می‌دهد که در جای جای آن از مکانیسم ماشه -TRIGGER- استفاده شده است و بسیاری از «بندها» و «مفاد» آن به سوی استقلال، امنیت و در یک کلمه، موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشانه رفته است.اینجا را ببینید.

نامه آخر صدام به هاشمی

پایگاه اطلاع رسانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطره ای به نقل از یکی از رزمندگان درباره نامه آخر صدام به آیت الله هاشمی منتشر کرد. اینجا را ببینید.

فائزه هاشمی گفت:به‌ نظرم مجلس پنجم، بعد از مجلس اول، تا به امروز، شاید بهترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی بوده است. یکی از ویژگی‌های مجلس پنجم، اقلیت قوی آن مجلس بود که باعث می‌شد اکثریت نتواند هرکاری انجام دهد. اینجا را ببینید.

وضعیت ظاهری دکوارسیون منزل هاشمی

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم سعید صانعی فرزند آیت الله یوسف صانعی نوشت:من اگر چه برای اولین بار فضای داخلی منزل حضرت آیت‌الله هاشمی را 15 سال قبل و متعاقب انتشار تصاویر سفر ولیعهد وقت عربستان به ایران و حضور وی در منزل جناب آقای هاشمی دیده بود اما عجب آن بود که در این مدت طولانی تغییری در وضعیت ظاهری و دکوراسیون منزل رخ نداده بود حتی مبلی که برای نشستن میهمانان قرار داده بودند همان مبلمان 15 سال پیش بود که در آن تصاویر دیده بودم. اینجا را ببینید.

روزنامه اعتماد در گزارشی در باره مهدی غضنفری وزیر بازرگانی دولت احمدی نژاد نوشت:«م. غ از وزراي دولت سابق» مرد آرام محمود احمدي‌نژاد كه با همه آرامش‌اش اما اسنادي كه روزهاي پس از كشف فساد سه هزار ميلياردي دست به دست مي‌شد از نقش او هم خبر مي‌داد. اینجا را ببینید.

سرانجام شکایت احمدی نژاد از روحانی

سه عضو دولت يازدهم كه گفته شد از آنها شكايت مي‌شود {جهانگيري، اشرفي اصفهاني و پورمحمدي} از اين شكايات استقبال و بر صحت اظهارات خود تاكيد كردند چرا كه رئيس‌جمهور پيش از آنها به بيان اين موضوعات پرداخته بود. اینجا را ببینید.

محسن هاشمی می‌گوید: حرف‌ها علیه خانواده هاشمی در اصل از زمان اصلاحات شروع شد و در سال 84 در رقابت با مصطفی معین در انتخابات ریاست جمهوری به اوج خود رسید.اینجا را ببینید.

مورد عجیب خرازی و جهانگیری

واکنش اصلاح طلبان به مصاحبه جنجالی صادق خرازی هنوز در فضای مجازی ادامه دارد.اینجا را ببینید.

اتهام زنی به معاون اول دولت یازدهم، پیش از طرح شکایت احمدی نژاد از وی با طرح ادعاهایی درباره دوران ریاست وی بر وزارت صنعت و معدن، کلید خورده بود.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =