جلسه نهایی فراکسیون‌های مجلس برای تعیین ترکیب کمیسیون برجام

مهر نوشت:

احمدرضا دستغیب از جلسه نهایی دو فراکسیون اصولگرای مجلس برای تعیین ترکیب اعضای کمیسیون ویژه برجام خبر داد و گفت: فهرست نامزدهای کمیسیون ویژه فارغ از رقابت های سیاسی تنظیم می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از همه سلایق و جریانات سیاسی در کمیسیون ویژه حضور یابند چون موضوع بررسی برجام موضوعی ملی و فراتر از یک جریان خاص است.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه گام های خوبی از سوی دو فراکسیون برای دست یابی به فهرست مشترک نامزدهای کمیسیون ویژه بررسی برجام برداشته شده است اظهار داشت: امروز جلسه نهایی بین دو فراکسیون برای دست یابی به مدلی جهت تعیین ترکیب کمیسیون ویژه تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این مدل به فراکسیون های مجلس اعلام می شود تا در هفته جاری نامزدهای خود را برای عضویت در کمیسیون ویژه از میان اعضای فراکسیون انتخاب کنند.

دستغیب تاکید کرد: رقابت در تشکیل کمیسیون ویژه معنایی ندارد این تصمیم ملی است و باید فارغ از رقابت های سیاسی اخذ شود.

پیش از این یکی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان از توافق احتمالی دو فراکسیون بر مدل ۵+۵+۵ خبر داد که بر اساس این مدل ۵ نفر از اعضای فراکسیون اصولگرایان، ۵ نفر از اعضای فراکسیون رهروان و ۵ نماینده مورد توافق دو فراکسیون ترکیب کمیسیون ویژه را تشکیل خواهند داد و به عنوان نامزد های فهرست مشترک دو فراکسیون اصولگرای مجلس به صحن علنی معرفی خواهند شد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    باسلام کشور هیچ مشکل دیگری ندارد .دغدغه نمایندگان مجلس فقط برجام است