مقام‌های آمریکایی به شبکه خبری ای‌بی‌سی گفته اند کایلا مولر شهروند این کشور که در دست گروه تروریستی داعش اسیر بود و سال قبل کشته شد به شکل مکرر هدف تجاوز جنسی ابوبکر البغدادی رهبر داعش قرار داشته است.



به گزارش وب سایت شبکه خبری بی بی سی فارسی ، مقام‌های ضد تروریستی آمریکا در ماه ژوئن خانواده خانم مولر را از جزییات این آزار و تجاوز جنسی آگاه کرده بودند.

خانم مولر، ۲۶ ساله، در ماه فوریه و هنگامی که در خاک سوریه گروگان داعش بود کشته شد.

داعش اعلام کرد که این گروگان آمریکایی در حمله جنگنده‌های اردن به ساختمانی که خانم مولر در آن بوده کشته شده است اما نهادهای امنیتی آمریکا درباره صحت این ادعا تردید دارند.

خانم مولر که برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان جنگ به شهر حلب در سوریه رفته بود و با سازمان پزشکان بدون مرز همکاری داشت در سال ۲۰۱۳ ربوده شد.
کارل و مارشا مولر، پدر و مادر کایلا، به شبکه خبری ای‌بی‌سی گفته اند: "به ما گفته شد که کایلا شکنجه شده و البغدادی مالکیت او را در دست داشته. این مسایل در ماه ژوئن از سوی دولت آمریکا به ما گفته شد."



شبکه ای‌بی‌سی به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داده که البغدادی شخصا این دختر امدادرسان را به خانه یکی دیگر از اعضای عالی‌رتبه داعش به نام ابوسیاف انتقال داده است.

ابوسیاف که مسئول درآمدهای نفتی داعش بود در ماه مه و در پی عملیات نیروهای ویژه آمریکایی در خاک سوریه کشته شده است.

به گزارش ای‌بی‌سی، ابوبکر البغدادی به شکل متناوب به خانه ابوسیاف رفت و آمد داشته و در آنجا کایلا مولر را هدف آزار جنسی قرار می‌داده است.
مقام‌های آمریکایی گفته اند که بخشی از اطلاعات درباره تجاوز جنسی به خانم مولر را از دستکم دو دختر نوجوان یزیدی دریافت کرده اند که در زمان حمله به خانه ابوسیاف در آنجا به عنوان برده جنسی حضور داشتند.

 




کایلا مولر برای خانواده اش در سال 2014 نامه نوشت تا آنها را از زنده بودن خود آگاه سازد.

خانم مولر بنا به گزارش‌ها به دست ابوسیاف و همسرش ام سیاف نگهداری می‌شده است. نیروهای ویژه آمریکایی در عملیات ماه مه توانستند ام سیاف را بازداشت کنند و تا هفته قبل و پیش از تحویل او به حکومت خودگردان کردستان او را در اختیار داشتند.

کایلا مولر در نامه ای که سال ۲۰۱۴ برای خانواده اش نوشت تا آنها را از زنده بودن خود آگاه سازد گفته بود که با "نهایت احترام + مهربانی" با او برخورد می‌شود.

بنا به گزارش‌ها، گروه داعش در اراضی خود در خاک سوریه و عراق صدها زن جوان را به عنوان برده جنسی در اختیار دارد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    این حرامزاده را باید صد بار اعدام کرد. مایه ننگ بشریت است
    • مرگ بر آمریکا A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
      4 14
      دوستان احساسی نشوید دوباره یک سناریوی جدید برای محبوب نشان دادن آمریکائیها و ایجاد نفرت علیه اسلام بازی نخورید کلا موضوع ساختگی است غربیها بسیار راحت با احساسات مردم دنیا بازی میکنند این موضوع فقط برای رد گم کردن است تا عوام را بفریبند و به غربیها را دشمن داعش معرفی کنند و کسی به غربیها برای ایجاد و تجهیز داعش شک نکنند ایرانی هوشیار باش بازی نخوری.
  • بدون نام ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    47 0
    كاش عدالت را ادم با چشم خودش تو اين دنيا ببينه...
    • احمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      12 0
      ایکاش... ، این بنده خدا با اهداف انسان دوستانه و با سازمان پزشکان بدون مرز به سوریه رفته بوده برای کمک رسانی
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    55 5
    جالبه اون موقعي كه اوباما ميگفت ما برا نابودي كامل داعش به چند سال زمان نيازمنديم، برخي از تحليلگران و صدا و سيماي عزيزمان او را مسخره ميكردند و ميگفتند ما چند ماهه نابودش ميكنيم پس چي شد؟ واقعيت اينه كه داعش تونسته بين اهل سنت عراق رخنه كنه و نابوديش به اين سادگي ها نيست. و همه اين ها كار آقاي نوري مالكي هست كه با ديكتاتوري اين بلا رو سر عراق آورد.
  • سید A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    7 23
    اخه این چه خبری گذاشتید
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    36 3
    این ملعون با اینکه بازیچه ای بیش نیست ولی مسبب قتل و آوارگی و بدبختی صدها هزار انسان بیگناهه اعدام برای این شخص مجازات سبکیه
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    44 1
    نفرین بر تعصب کورکورانه.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    5 9
    اینا همش تبلیغات دروغه.الان حمله نکنین بگین داعشی ام.این گروه یه گروه تندرو و بدون تفکر هست اما این چیزا هم تبلیغات دروغه.خودتون فکر کنین این بغدادی با اون همه امکانات میاد این کار رو بکنه؟؟والا یه کم فکر هم خوب چیزی هست
  • سارا A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    7 0
    ای پست فطرتانی که به داعش کمک کردین تا پا بگیره لعنت خدا بر اردوغان وپشتیبانانی که در مبارزه با داعش تعلل کردن وبا خرید نفت و .... از اونا باعث تقویت اونا شدن البته اردوغان که داره جزاشو میبینه ایشالا بقیه شون هم به جزاشون برسن
  • بی نام A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    3 5
    کار اینها همینه .دروغگویی .
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    لازم بود عکس این البغدادی گوساله را بگذارید؟
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 2
    این خبر کاملا ساختگی، جعلی و دروغ هست.
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    1 2
    مگه هنوز. زنده.ست این ملعون