تسنیم نوشت:

پس از ارسال نامه‌های تهدید آمیز به سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی، و تهدید سفیر این کشور به مرگ به دلیل نتیجه‌بخش بود مذاکرات هسته‌ای ایران، رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی در اطراف بنای سفارت را افزایش داد.
پلیس رژیم صهیونیستی پس از اینکه دانیل شاپیرو، سفیر آمریکا، نامه‌هایی حاوی تهدید مرگ به دلیل نقش این کشور در دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران، دریافت کرد، تدابیر امنیتی در محل اقامت وی را افزایش داد.
روزنامه اسرائیلی یدیعوت‌آحارونت گزارش داد که نامه‌های تهدیدآمیز به شاپیرو اوایل هفته گذشته به سفارت آمریکا در تل‌آویو ارسال شدند و سپس سه نامه دیگر نیز روز چهارشنبه ارسال شد.
یک پیام تهدیدآمیز نیز بر روی صفحه فیسبوک شاپیرو ارسال شده بود که در آن اعلام گشته بود آمریکا "اسرائیل را رها کرده"‌ و سفیر یهودی این کشور نیز با عنوان "کاپو" (Kapo) مورد خطاب واقع شده. کاپو عنوان زندانیان در اردوگاه‌های مرگ آلمان نازی است که توسط نازی‌ها برای خدمت به عنوان نگهبان انتخاب می‌شدند.
تاکنون هیج مظنونی در این ارتباط دستگیر نشده و نیروی پلیس رژیم صهیونیستی نیز از اظهار نظر درباره این تهدیدها خودداری کرده است.
شاپیرو دوشنبه گذشته اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از ادامه مذاکرات درباره همکاری امنیتی بین آمریکا و اسرائیل، با این فرض که کنگره توافق هسته‌ای با ایران را تأیید خواهد کرد، اجتناب می‌ورزد.

31049

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    6 1
    حالا هی ما می گیم این رژیم وحشی و آدم کشه شما بگین نه. ببینید دیگه.