واحدمرکزی خبر نوشت:

نماینده شورای قانونگذاری فلسطین وابسته به جنبش حماس اعلام کرد این جنبش در نشست های شورای ملی فلسطین که قرار است ماه آینده برگزار شود شرکت نخواهد کرد زیرا برگزاری این نشست در شرایط کنونی با هدف پیشبرد خواسته های محمود عباس، برنامه ریزی شده است. 

به گزارش خبرگزاری فلسطین سما از غزه، یحیی موسی همچنین به خبرنگاران گفت: «سازمان آزادیبخش فلسطین تشکیلاتی «ژله‌ مانند» است که وجود خارجی ندارد و محمود عباس هر وقت بخواهد از آن برای عملی کردن خواسته اش استفاده می کند».
این مسئول بلندپایه حماس افزود، سازمان آزادیبخش مانند پلاکاردی در دست عباس است که هروقت بخواهد آن را نصب می کند یا برمی‌چیند؛ در حالی که وظیفه سازمان آزادیبخش باید ایفای نقشی ملی باشد که همه بخش های ملت فلسطین را گرد هم آورد نه این که اهداف طرف های خاصی را تحقق بخشد.
یحیی موسی تاکید کرد، ما در نشست های جدید شورای ملی فلسطین شرکت نخواهیم کرد و اعضای شورای قانونگذاری فلسطین (وابسته به حماس) نیز در این نشست ها شرکت نخواهند کرد زیرا آن را به رسمیت نمی شناسند.
زکریا الآغا عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرده است شورای ملی فلسطین ظرف چند هفته آینده به منظور بررسی شماری از مسائل داخلی و سیاسی مهم در خصوص اوضاع فلسطین، تشکیل جلسه خواهد داد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =