خبرگزاری آریا نوشت:

صادق زيباکلام،استاد دانشگاه تهران در واکنش به اظهارات اخير صادق خرازي ،گفت:من فقط بايد بگويم متاسفم براي آقاي خرازي که از چنين ادبياتي استفاده کرده است چراکه اين رفتار ايشان بنده را به ياد صحبت هاي پوپوليستي آقاي احمدي نژاد مي اندازد که مي گفت ليست مفسدين و متجاوزان بيت المال در جيب بنده است .
وي افزود:اين ادبيات امثال آقاي خرازي و احمدي نژاد توهيني است به شعور مردم لذا از اين بابت هم اين رفتارها تاسف آور است.به هرحال اي کاش مي توانستم به خودم بقولانم اين سخنان را خبرگزاري هاي وابسته به جناح راست و حکومتي اينها را به دروغ از آقاي خرازي نقل کرده اند اما با کمال تاسف ايشان اين مطالب را گفته است و اين مواضع هرگونه احتمال همکاري بين اصلاح طلبان و تشکيلات ايشان را از بين مي برد .
زيباکلام اظهار داشت:خرازي بااين حرفها مي خواهد عزيز دل اصولگراها باشد و در بين آنها جا بازکند درواقع اين پيام را به اصولگراها مي دهد که فکر نکيد من اصلاح طلب هستم درحالي که ايشان مي تواند بدون استفاه از چنين ادبياتي با اصولگرايان باشند چراکه کسي تپانچه پشت سر ايشان نگذاشته که بگويد بيا اصلاح طلب شو بنابراين اگر آقاي خرازي مي خواند با اصولگرايان همکاري داشته باشد دليلي ندارد به اصلاح طلبان توهين کند تا از طيف مقابل دلبري کند .
وي ادامه داد:متاسفانه ما رويه اي در مملکت داريم که بسياري از چهره ها و شخصيت ها مطالبي مي گويند و بعد که مي بيينند کار خراب شده مي گويند حرفهاي من را تحريف کردند و اشتباه شده است درحالي که اين پذيرفته شدني نيست که بگويند حرفهاي من را پس و پيش کرده اند.
اين استاد دانشگاه تاکيد کرد:ليستي که آقاي خرازي در اختيار دارد حال اصلاح طلب يا اصولگرا که به دشمنان و خارجي ها گرا مي دادند را بايد در اختيار مسوولان قرار دهد چراکه اگر ايشان مثل آقاي احمدي نژاد اين ليست را مثل پرچم در دست بگيرند و تکان بدهد نشان مي دهد مي خواهد بهره برداري سياسي و پوپوليستي کند.ضمن اينکه خودمان هم مي دانيم همچنين ليستي وجود ندارد و آنچه ايشان گفته اند يک گزاره صدرصد پوپوليستي بوده است و چنين افرادي وجود خارجي نداشته اند که بعد از 20سال آقاي خرازي بگويد به دشمنان گرا مي دادنند .درواقع اگر چنين افرادي بودند به طور قطع اطلاعات بارها و بارها اينها را دستگير و محاکمه کرده بود لذا اصل حرف ايشان درباره هرطيفي که باشد بي پايه و اساس است و شبيه حرفهاي جبهه پايداري ها و اصولگرايان تندرواست که از ابتداي انقلاب مي گفتند عده اي به دشمن گرا مي دهند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    آقای زیبا کلام یا خیلی ساده هستند یا ما رو ببو گلابی فرض میکنن.همه میدونن که اصلاح طلبها غربگرا هستند و در گذشته هم نشون دادن فرار برخی اصلاح طلبان به دامن غرب.فتنه 88 رو هم که خوده آمریکایی ها اعلام کردند با سبزها اصلاح طلبها رابطه داشتند. قاچاق زیرخاکی هم به جرم اینها اضافه شد ، معلوم شد اینهمه ثروت از کجاها میامده .زیبا کلام چی رو انکار میکنن ما نمیدونیمیک تار موی گندیده افرادی مثل احمدی نژاد می ارزه به صدتا مثل زیبا کلامها.زیبا کلام همینکه نمیدونه اگه انرژی هسته ای نبود الان دنیا مرو به حساب هم نمی آورد چه برسه بیاد مذاکره کنهزیبا کلام چون تفکرات محدود درن فقط به منافع اقتصادی و کوتاه مدت انرژی هسته ای فکر میکنن ولی نمیدونن که آینده از آنِ انرژی هسته ایست .
    • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      ااولا که همه نمیدونن عزیزم . جای همه حرف نزن.بعدشم خیلی ها رفتن غرب و دیگه برنگشتن. در مورد قاچاق اشیای عتیقه فقط کافیه ببینی کدوم مسول و از کدوم دوره الان در بازداشت هستن. در مورد ثروت و موی گندیده فعلا که هرچی اختلاس شده در زمان احمدی نژاد بوده و نه یک موی گندیده که چندین میلیارد دلار هاپولی شده. در مورد شعار دادن هم دوستان احمدی نژاد هستن شما خیلی هم آقایی شعار نده تورو خدا . اگه بخاطر فعالیت های اتمی احمدی نژاد قرار بود مذاکره ای بشه همون زمان انجام میشد و......
    • ایلیا GB ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      47 10
      چطور خبرآنلاین نظر ایشان درج کردی ولی چطور نظراتی که بر خلاف نظر ایشان هست درج نمیکنی چون به مذاق و نظر شما هماهنگ نیست . البته نظر من رو هم میتوانی درج نکنی چون چیزی خاصی تو نظرم نگفتم
    • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      70 7
      نظر اکثریت مشخصه
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    اقای خرزای یه مدت سرو کله اش پیدا شده و همه جا هست.احتمالا برای انتخابات برنامه ریزی کرده.
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    با سلام آقای خرازی کاملا درست فرمودند و انتقاد زیباکلام بی جاست
  • امير IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    76 8
    آقاي خرازي و تشكل مطبوعش عاشق نزديك شدن به طيف حاكم هستن، من در جلسات آنها به عينه ديدم و همانجا گفتم چه اصراري دارين بگين اصلاح طلبين خوب يه تشكل اصولگرا تشكيل بدين
  • مقتدایی A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    7 102
    اقای سید صادق خرازی یکی از بهترین افراد جبه اصلاحات که مردم میشناسن و خیالتون راحت اقای خرازی احتیاجی به حمایت اصولگراها نداره شاید اصولگراها خودشون به اقا صادق بچسبونن...
  • حمیدرضا A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    22 73
    نه که خودت نمیخوای عزیز دل اصلاح طلبا باشی
  • محمود A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    56 3
    جاوید جان عزیزم روزت بخیر بابا. پاشو که دیر شده. اینقدر هم جوش نزن که برای زیبایی هات خوب نیستش.
  • مجتبی A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    90 9
    آقای خرازی داره مردم رو بازی میده با آقای زیباکلام موافقم
  • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    62 7
    من که تا حالا اسم صادق خرازی رو نشیندم .هر کسی اصلاح طلب می باشد که مورد تایید بزرگان اصلاحات قرار بگیرد.