۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
 غفوری فرد: برجام در مجلس تصویب خواهد شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پیش‌بینی کرد که برجام با وجود مخالفت‌ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب خواهد رسید.

حسن غفوری فرد عضو حزب مؤتلفه با اشاره به فضای فعالیت احزاب در‌ دولت‌های گذشته در مقایسه با دولت یازدهم گفت: دولت اصلاحات توجه بیشتری به احزاب داشت و خانه احزاب هم در زمان دولت اصلاحات ایجاد شد ولی در دولت نهم و دهم، شخص محمود احمدی‌نژاد علاقه چندانی به احزاب نداشت و لذا کار مثبتی در جهت فعالیت احزاب انجام نداد.

وی افزود: پس از روی کارآمدن دولت روحانی و با تلاش وزیر کشور، خانه احزاب بعد از چند سال مجدداً افتتاح شد که این نشان‌دهنده عزم دولت یازدهم در جهت بهبود و افزایش فعالیت احزاب است، در همین راستا هم جلسات خانه احزاب تشکیل و انتخابات خانه مرکزی احزاب برگزار شد.

غفوری فرد اظهار داشت: دولت یازدهم طبق وعده‌ای که داده بود، به مسئله فعالیت احزاب توجه و عنایت کافی را داشته که البته در آینده هم می‌بایست شاهد فعالیت بیشتر احزاب به‌خصوص انتخابات پیش روی مجلس باشیم.

عضو حزب مؤتلفه در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 تحت عنوان "برجام" اظهار داشت: اکنون مهمترین مسئله جامعه بحث توافقنامه وین است و همه توجهات می‌بایست به‌سمت برجام باشد تا با تلاش مسئولان شاهد بهبود اوضاع بین‌المللی کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه تصویب برجام در مجلس، یک تحول مثبت در عرصه سیاست داخلی و خارجی برای کشورمان به‌همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در مجلس شورای اسلامی و کنگره آمریکا مخالفت‌هایی وجود دارد، اما در نهایت برجام به تصویب خواهد رسید که این تصویب، نقطه عطفی در امور فنی هسته‌ای و ارتباط کشورمان با جهان خارج و مسائل دیپلماتیک خواهد بود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    1 1
    چه گروكشي شده تو اين مجلس كاردان
  • بدون نام ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    5 1
    كمسيون امنيت ملي كه با اقاي عراقچي جلسه داشتند از صحبتاشون بر ميومد كه اصلا از برجام و مفاد اون اطلاعي ندارند و همش سوالهاي تكراري مي كردند اقاي عراقچي واقعا صبوري