ایسنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات بیمه فرهنگیان از اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان به روش صندوقی با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده خبر داد.

 علی اصغر فانی در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی سهند، افزود: دولت در آخرین جلسه سال 93 طرح رتبه بندی معلمان را به تصویب رسانده است و از مهرماه امسال این طرح اجرایی می شود که برای همین طرح امسال 1350 میلیارد تومان و در سال 95، سه هزار و 500 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که این ارقام مازاد بر آن سقف بودجه جاری و عمرانی وزارت آموزش و پرورش است.

فانی در خصوص اینکه گفته می شود از آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش استقبال کمی شده بود، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، استقبال خوبی از این آزمون به عمل آمده بود و سیاست وزارت آموزش و پرورش استخدام از بوم برای بوم است تا در آینده شاهد فشار درخواست های نقل و انتقالات نباشیم.

وی ادامه داد: مجوز استخدام 5000 نفر را دریافت کرده ایم که بر این اساس فارغ التحصیلان که مدرک لیسانس و بالای لیسانس دارند بعد از قبولی در آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش و گزینش و مصاحبه، باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان درس معلمی یاد بگیرند و از مهرماه سال 95 فعالیتشان در آموزش و پرورش را آغاز کنند.

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مشکلات بیمه فرهنگیان، عنوان کرد: خدمات ارایه شده به کارکنان وزارت در برخی شهرستان ها مناسب نبود و از این رو امیدواریم با اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان به روش صندوقی شاهد ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به آنان باشیم.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    84 0
    باور میکنین یا نه خیلیا به خاطر اون 48 هزار تومن ثبت نام شرکت نکردن.به پیر به پیغمبر مردم ندارن.گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من.آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.نداری میدونی یعنی چی؟؟؟به خدا نمیدونی.اگر میدونستی نمیگفتی واسه یه آزمون 48 هزار تومن.
    • مرد مأیوس IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      28 0
      خدا شاهده 48000 تومن برای من پول خیلیه به کدوم امید ، این همه پول بریزیم تو جیب آموزش و پرورش؟
  • آرام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    43 1
    این آزمون استخدامی بود مثلا اوستا کار میخواستن فقط
  • م.خ IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    55 0
    توابع سبزوار فقط یک نفر نیرو میخواست... باید دلگرم باشیم ؟
  • مهران A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    41 1
    فقط به ریش مردم خندید تو شهر ما هیچ تو استانمونم تحصیلکرده طراح دوخت وجود نداره اونوقت زدید فقط و فقط بومی
    • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      4 7
      رشته طراحی دوخت در دانشگاههای حامع علمی کاربردی و کاردانش وجود داره ، فکر کردی این رشته رو توی دانشگاه پیام نور درس میدن؟؟؟؟؟ میشه استانتون بگی تا با ریز جزییات بگم کدوم دانشگاه ای . شته داره یا نه؟
  • saeb IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    31 1
    چرا آقای وزیر میگن فارغ التحصیل های لیسانس و بالاتر فقط می تونن در این آزمون شرکت کنند در حالی که تقریبا یک سوم طرفیت موجود به فارغ التحصیلان کاردانی اختصاص داده شده
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    28 2
    برید اگهی استخدامی رو بخونید.... چی زدن... یعنی چی....
  • حسين A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    12 0
    هيچ دقت كرديد از اقاي فاني هر سوالي مي كنند چه باربط و چه بيربط مي گويد طرح رتبه بندي فلان است و دوباره داستان سرايي انوقت درباره استخدام ها برويد اگهي را ببينيد واقعا خنده دار است خود وزير هم فكر نمي كنم از ان اطلاع داشته باشد به خدا ما خيلي بد بخت هستيم كه .......ماست.
  • احسان IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    18 0
    استخدام شهر تهران کلا 190 نفره . از این 190 نفر هنوز باید سهمیه ای که به بعضی افراد تعلق میگیره رو کم کرد و همچین مربیان پیش دبستانی. حالا شاید تو تهران 100 نفر استخدامی باشه که یه سری هم با استفاده از روش های دیگه که همه میدونن مستقیم جذب میشن. شاید یه 50 نفری بمونه که بعد از جذب اونا ازشون مصاحبه هم میگرن که تو همون مصاحبه هم خیلی ها با داشتن لیاقت و شایستگی حذف میشن. خوب حالا انصافا ثبت نام در این ازمون برای تهرانی ها با این جمعیت عاقلانست؟ خودتون قضاوت کنید
  • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    6 4
    وزارت آموزش لطف كنه اول وردوي هاي بلاتكليف سال 93 دانشگاه فرهنگيان رو استخدام كنه و بعد به فكر جذب نيروهاي جديد باشه. متاسفانه مديريت اين وزارت خونه اصلا قابل تحسين نيست و شتر با بارش توي آموزش و پرورش گم ميشه
  • رسول IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    10 1
    تو استان ما تو رشته من کلا 4 نفر رو میخواد که اونم سهمیه جانبازان و فرهنگیان و غیره میشه واقعا این کلاه برداری تو روزه روشنه که پول بدی واسه ازمونی که هیچی به هیچیه
  • احمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    9 0
    استان لرستان رشته کامپیوتر فقط یک نفر می خواست اون هم خانوم
  • امیررضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    7 0
    هیچ کس به ماست خودش نمی گه ترش معلومه می گه استقبال خوب شده با اون سیستم مسخره استخدامی که راه انداختن و مردم رو گذاشتن سرکار 48000 تومن هم پول می گیرن، بقالی شده
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    6 1
    معلمینی که در مدارس غیر انتفاعی. درس میدن اکثر ن جوونهای تحصیل کرده ای هستن که با کمترین حقوق بدون بیمه وهیچ حمایتی بار بزرگی از اموزش مملکت رو بدوش می کشن اما متاسفانه در این ازمون هیچ شرایطی براشون در نظر گرفته نشد
  • omid omidi IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    14 0
    از ما بیکارها هم میخاهید کسب درامد کنید آخه. مگه مغز خر خوردم برای یک فرصت شغلی و این همه متقاضی بیاییم 48 هزار تومن بدیم. در اطزافیان من که اکثرا نیز بیکار هستند هیچ کسی ثبت نام نکرد در این آزمون. چون اعتقاد دارند آزمون سوری هست.
  • z IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    3 0
    میان وزیر گفته فرد 4 ساله بخواد بره سر کار بعد از 30 سال نمیتونه خدمات ارائه بده اون وقت معلم میشناسم 32 سال کار کرده 2 سال باز نشسته بود سه ساله که دوباره داره میره کلاس لطف کنید سنش رو حساب کنید امسال چند سالشه که میخواد بره سر کلاس.
  • بازنشسته US ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    8 3
    سلام همکاران ، آقایان وزیر و نمایندگان مجلس و رئیس جمهورو... ما بازنشستگان فرهنگی انسان هستیم و حق زندگی و زیست داریم ما هم سی سال در آموزش و پرورش خدمت کرده ایم و اگر سالانه درصدی به حقوق شاغلین اضافه میشه به ماها هم اضافه میشه پس بیایید این طرح رتبه بندی هم در شان و مقام بازنشستگان فرهنگی اجرا نمایید و حق و عدالت را برقرار نمایید .
  • بی نام EU ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    14 1
    من هم شرکت نکردم این آزمون کاملا مشخص هست که سوری هست اولا تو هر قسمت یک یا حداکثر دو نفر می خوان دوما اگه واقعا یک نفر باشه میشه با اضافه کاری جبران کرد سوما وقتی چند برابر ظرفیت اعلام می کنید و بعد مصاحبه میزارید همه می فهمن چه خبر هست چهارما من نمی دونم افرادی که ثبت نام کردن حواسشون کجا هست واقعا این مسائل نمی بینن پنجما اونقدر حق التدریس هست که نوبت به ما نمیرسه ششما چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
  • لورا A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    4 0
    باز شما خوبید. منه بدبخت بومی بودن روندونستم رفتم واسه ثبت نام شهرستانهای تبریز بعداینکه پولو پرداخت کردم فهمیدم نمیشه وبومی محسوب نمیشم پولم هم رفت حالا چیکار باید کنم خدامیدونه .
  • آزمون A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    6 28
    چقدر شما بدبین هستید ، یه سر به سایتهای استخدامی بزنید و ببنید خدا رو شکر دو ساله اکثر آزمونهای استخدامی داره قانونی برگزار میشه ، خدا رو شکر خودمم چند تا جا برای مصاحبه قبول شدم .دمنتظر گزینش هستم ، البته قبول دارم مشکلات و حق خوری ها وجود داره ، ولی دیگه اینقدرم سیاه نیست ،
  • بهاره باغ دسراف A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    جناب وزیرچرابفکربازنشسته های سال 93 نیستید؟پاداش اخرخدمت انان راکی میخواهیدپرداخت کنید؟اگرنمیتوانیدجایتان رابه کسی بدهیدکه کاری ازدستش برایدمی دانیدچقدرنفرین پشت سرتان است؟ایامی توانیدپاسخگوی خداباشید؟