۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مطهری هیچ تماس تلفنی یا دیدار حضوری با نمایندگان، سیاسیون و مسئولان استان نداشت و برای یک سفر خانوادگی به ارومیه آمده بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از آنا ، عابد فتاحی گفت: سفر علی مطهری به ارومیه شخصی بود و هیچ دیدار سیاسی در این سفر یک روزه انجام نشد.
عابد فتاحی ، درباره سفر علی مطهری به ارومیه و حاشیه‌سازی‌ برخی سایت‌ها درباره این سفر، گفت: روز سه‌شنبه هفته گذشته که هفته تعطیلی مجلس بود، آقای علی مطهری به دعوت بنده و همراه خانواده خود در سفری شخصی و یک روزه به شهر ارومیه آمدند و میهمان بنده بودند.
وی ادامه داد: مطهری سه‌شنبه شب -۱۳ مرداد- با اتومبیل شخصی خود وارد ارومیه شد و بنده به استقبال او رفتم، اما آقای مطهری ترجیح داد که به همراه خانواده شب را در یکی از هتل‌های ارومیه بگذراند و ما هم به خاطر آنکه ایشان راحت باشند پذیرفتیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه «این سفر کاملا شخصی و به صورت خانوادگی انجام شده بود»، اظهار کرد: متأسفانه برخی سایت‌های خبری استان از این موضوع سوءاستفاده کردند و برداشت و تحلیل‌های سیاسی خود را مطرح کردند.
فتاحی ادامه داد: در مدت یک روزی که ایشان در ارومیه بود به جز یک تماس تلفنی برای عرض تسلیت به آقای عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس که عزادار درگذشت مادربزرگش بود، مطهری هیچ تماس تلفنی یا دیدار حضوری با نمایندگان، سیاسیون و مسئولان استان نداشت .
وی با انتقاد از رفتار برخی سایت‌ها در خبرسازی‌های بی‌پایه و اساس تصریح کرد: ما روز خبرنگار را پشت سر گذاشتیم، خبرنگاران و اصحاب رسانه امین مردم هستند. خوشبختانه خبرنگاران ما اخلاق‌مدار و مقید به آداب اسلامی هستند، اما متاسفانه تعداد اندکی از سایت‌ها در چنین مواردی اخلاق را نادیده می‌گیرند و اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند.

 برخی سایت‌های محلی ارومیه، هفته گذشته اعلام کرده بودند که «علی مطهری به صورت مخفیانه وارد فرودگاه ارومیه شده و این در‌حالیست که جزئیات و خبر سفر وی به شهر ارومیه کاملا مخفی نگه داشته شده است.» این سایت‌های خبری با طرح این سؤال که «مطهری چرا و با چه هدفی به صورت مخفیانه وارد ارومیه شده است؟» مدعی شده بودند که «مطهری از بدو ورود به همراه عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس، در حال دیدار با مسئولان و شخصیت‌های همسو با جریان خویش است و تاکنون هیچ خبری از این سفر و این دیدارها توسط رسانه‌های این گروه فکری منتشر نشده است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =