مدافع نیمکت‌نشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بازی نکردن تشخیص سرمربی است و نمی‌تواند حرفی بزند.

 تسنیم نوشت:محسن بنگر در خصوص شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: متأسفانه در این بازی روی اشتباهات فردی خودمان شکست خوردیم و پیروزی را به سپاهان دادیم.
وی که پس از چند اشتباه در بازی مقابل پدیده خراسان به روی نیمکت منتقل شد، در این خصوص گفت: نیمکت‌نشینی من تشخیص مربی است و حرفی نمی‌توانم بزنم.
مدافع نیمکت‌نشین پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد از نیمکت‌نشینی ناراحت است، گفت: من ناراحتم؟ بالاخره بازیکنی که نیمکت‌نشین می‌شود طبیعی است که ناراحت شود، اما همان‌طور که گفتم، این تشخیص مربی بوده و من هم نمی‌توانم کاری انجام دهم.
بنگر در خصوص اینکه پیش از آغاز بازی هواداران سپاهان به او توهین کردند، گفت: هواداران سپاهان به من هیچ توهینی نکردند و من چیزی نشنیدم!
وی در پاسخ به این سؤال که آیا دلش برای سپاهان تنگ شده یا نه، گفت: شاید دلم برای سپاهان تنگ شده باشد، چون اینجا دوستان زیادی دارم. من سپاهان را هم دوست دارم و همیشه گفته‌ام سه تیمی که مورد علاقه من هستند، شموشک نوشهر، سپاهان و پرسپولیس هستند. برای این تیم هم غیر از بازی‌های مستقیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =