پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی امروز سخنان منتشر نشده از وی را در جمع فارغ التحصیلان خارج از کشور منتشر کرد که نکات جالبی درباره مذاکرات هسته ای در آن دیده می شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: می گفتند یک غول هایی در مقابل ماست، ما چه جوری می خواهیم اینها را قانع بکنیم. آنها هم اطلاع دارند هم قدرت دارند، خیلی چیزها دستشان است که دست ما نیست. ولی دیدیم که ایرانی ها با چند مرد رفتند، مذاکره کردند و آنها را قانع کردند، البته بعضی آدمهای نادان که این زحمات را قدرش را کم می کنند و عیب هایی می گیرند که هیچیک درست نیست. اینجا را ببینید.

پیرو برخی انتقادات نسبت به انتشار فیلم خداحافظی آیت الله هاشمی رفسنجانی با فرزند خود، پیش از معرفی به زندان اوین، خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این انتقادات واکنش نشان داد.اینجا را ببینید.

نامه فرزند دیپلمات مفقود الاثر به رئیس جمهور

محمد نوری نیارکی در نامه خود به روحانی آورده است:وقتی به دیپلمات‌ها اجازه بازگشت داده نشده، یعنی تأمین امنیت آن‌ها بر عهده وزارت امور خارجه بوده است، پس چرا بعد از این که امنیت آنان به خطر افتاده و جان خود را از دست داده‌اند پاسخگو نیستند؟!اینجا را ببینید.

اختلاس جدید و شایعه پای برخی وزرای سابق

نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور اخیرا به یک اختلاس اختصاص داشت.نشستی که درآن پرونده زمین‌خواری درگردنه حیران مورد بحث قرار گرفت و تیمی برای بررسی وضعیت پرونده «گردنه حیران» به این منطقه رفتند تا این گزارش به ستاد ارائه شود.اینجا را ببینید.

روزنامه کیهان نوشت:افشاگری صادق خرازی درباره زد و بند برخی اصلاح‌طلبان با بیگانگان موجب حملات شدید علیه وی شد.اینجا را ببینید.

تصویرجدید از متکی

صفحه اینستاگرام متکی وزیر امور خارجه پیشین در دولت احمدی نژاد، عکسی دیده نشده از وی را منتشر کرده است.اینجا را ببینید.

رقابت های انتخاباتی موافقان و مخالفان در استانها

گفت‌وگو با مؤید حسینی‌صدر (نماینده مردم خوی در مجلس هشتم) به بهانه افشاگری‌هایش درباره برادر یکی از مجرمان مالی در شهرستان خوی انجام شد. گویا برادر آقای «ج. الف» بنا دارد در انتخابات آینده فعال شود و او از همین حالا به بررسی منابع مالی حمایتی از او تأکید می‌کند. اما او بیش از آنکه بخواهد درباره «ج. الف» حرف بزند، سخن‌اش متوجه رفتار مدیریتی محمدرضا رحیمی بود؛ مردی که سال‌ها در منصب معاون اولی محمود احمدی‌نژاد فعالیت می‌کرد و مدام با نمایندگان مجلس در تماس بود.اینجا را ببینید.

/212 29

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =