ایسنا نوشت:

اعضای کمیسیون اصل 90 قانون اساسی طی نشستی با مسئولان وزارت امور خارجه برجام را بررسی می‌کنند. در این نشست مسئولان سازمان انرژی اتمی نیز حضور خواهند داشت.

کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، فنی و عمرانی، ارتقای سلامت اداری و قضایی این کمیسیون برای رسیدگی به پرونده‌های مطروحه و شکایات واصله تشکیل جلسه می‌دهند. همچنین اعضای کارگروه فرهنگی کمیسیون اصل 90 در خصوص اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری با قائم مقام وزیر بهداشت جلسه خواهند داشت.

کارگروه ویژه این کمیسیون نیز درباره پرونده صاحبقرانیه با مسئولین وزارت راه و شهرسازی تشکیل جلسه می‌دهد.

همچنین جلسه‌ای با رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات توسط این کارگروه برگزار خواهد شد.  کارگروه ویژه مبارزه با زمین‌خواری کمیسیون نیز درباره تغییر کاربری اراضی تحت عنوان باغشهر نشست خواهند داشت.

همچنين تسنيم نوشت:

خبرگزاری تسنیم:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از حضور مسئولان بانک مرکزی در جلسه روز یکشنبه آینده این کمیسیون برای ارائه گزارشی از میزان دقیق پول‌های بلوکه‌شده ایران در بانک‌های خارجی خبر داد.
printنسخه قابل چاپ
احمد امیرآبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از بررسی میزان پول‌های بلوکه شده ایران در بانک‌های خارجی با حضور مسئولان بانک مرکزی در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است میزان پول‌های بلوکه شده ایران در بانک‌‌های خارجی که قرار است پس از رفع تحریم‌ها آزاد شود، یکشنبه هفته آینده با حضور مسئولان بانک مرکزی در این کمیسیون بررسی شود.
وی افزود: قرار است مسئولان و برخی معاونان بانک مرکزی در این جلسه ضمن پاسخگویی به سؤالات اعضای کمیسیون، گزارشی از میزان دقیق پول‌های بلوکه شده ایران در بانک‌های خارجی را به اعضای کمیسیون ارائه کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین، تصریح کرد: احتمال دارد که سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه حضور یابد، اما حضور وی هنوز قطعی نیست.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =