وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ای خود روز گذشته با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ای خود روز گذشته با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  در این دیدار بشار اسد با اشاره به دستاورد موفق توافق هسته ای اظهار داشت. دستاورد هسته ای ایران، دستاورد و موفقیت بزرگ برای وزارت امور خارجه ج.ا.ا بود و این موفقیت برای ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و برای تمامی ملتها و دولتهای دوست بود.

رئیس جمهور افزود مردم سوریه در هنگام پیروزی در توافق هسته ای با 1+5 ، اظهار داشتند این پیروزی ملت و دولتهای ترقی بود و این شجاعت و مقامت و پایداری نتیجه و ثمره خوبی برای تامین و حفظ حقوق هسته ای ایران را در بر داشت.
آقای بشار اسد با تقدیر از ظرفیتهای دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سایه هستهای ایران با غرب، پیامد های خوبی برای دستیابی راه حل و معالجه مشگلات و منازعات مختلف در کشورهای منطقه بوده و این ظرفیت قابل کار آمد است ما آمادگی داریم نقطه نظرات و دیدگاههای ج.ا.ا را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه مورد ...... نظر قراردهیم.

آقای دکتر ظریف با ابلاغ سلام گرم ریاست جمهوری ایران به اقای بشار اسد ریاست جمهور سوریه اظهار داشت، ما بعنوان ملت و دولت ج.ا.ا حمایت همه جانبه خود را از سوریه بعنوان محور مقاومت قامداد می کنیم.

وزیر امورخارجه کشورمان افزود پایداری سوریه و لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهینوستی و ایادی آنها که با افراد و اعمال تروریستی در سوریه در صدد تضعیف سوریه هستند به نتیجه نخواهند رسید و ما سوریه را بعنوان رمز مقاومت در منطقع می بینیم دکتر ظریف با تشریع جایگاه سوریه در تحولات منطقه اظهار داشت ، استقلال و امنیت سوریه را در پرتو سیاستهای آقای بشار اسد ، توجه و اهتمام اصل راهبرد ج.ا.ا دانست.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    6 18
    جاه طلبی بشار سوریه را نابود کرد.
    • بی نام DE ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      23 5
      اگر بشار اسد نبود الان داعش حکومت مرکزی داشت.
    • بدون نام ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      7 2
      از تندروهاي ايران دل خوشي ندارم اما بشار رو بايد كمك كنيم هم شيعيان در خطرند و هم تركيه و عربستان و دهكده نشينهاي خليج فارس توطيه هاي زيادي در سر دارند
  • بی نام DE ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    1 13
    به این نکته توجه کردید که وقتی وزیر امور خارجه یک کشور رئیس جمهور کشوری دیگر را ملاقات می کند در کنار آن نمی شیند بلکه روی صندلی های اطراف دیوار می نشیند. اما ظریف اینقدر بزرگ است که در کنار اسد نشسته، نه در اطراف دیوار.