سرمربی باشگاه صبای قم به انتقاد از رییس هیات مدیره سابق پرداخت و گفت او فقط برای باشگاه صبا بدهی بالا آورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دایی در مورد غمخوار گفت: غمخوار از دوستان من است و فکر نمی‌کنم غمخوار این صحبت را کرده باشد و از ایشان دور است در حالی که نه من غمخوار را دیده‌ام و نه موسوی وی را دیده و من قراردادم را یک روز مانده به شروع لیگ با صبا امضا کردم و می‌خواهم از وی بپرسم در مدت یک سالی که در صبا بوده جز اینکه این باشگاه بدهی بالا بیاورد چه کاری انجام داده است.
دایی ادامه داد: غمخوار سیروس محجوب یار غارش را به صبا آورد و این تیم را روی هوا نگه داشت و در ‌‌نهایت ما به این تیم آمدیم و در 2 هفته تیم را جمع کردیم.
او در خصوص دیدار فردای تیمش با گسترش فولاد گفت: به نتایج قبلی این تیم نگاهی ندارم. واقعیت این است کم تمرین کرده ایم. در دیدار برابر نفت نتوانستیم بازی‌ای که می خواهیم را انجام بدهیم. 4 بازین از 11 بازیکن صبا یاران جدید این تیم هستند.
او در مورد جدایی تارتار گفت: تارتار از دوستان خوب من و مربی بزرگی است و خوشحال بودیم که در کنار هم بودیم اما تارتار در مورد مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسید و استعفای وی به دلیل عدم توافق مالی بود.
دایی هم‌چنین در مورد شایعه عجیب این روزهای فوتبال مبنی بر خداحافظی از صبا، پیوستن قلعه نویی به این تیم و پیوستن خودش به راه‌آهن گفت: من آقای موسوی را پیش از این نمی‌شناختم اما در همین مدت کوتاه متوجه شدم که وی شخصی وارسته است و افتخار من این است که در صبا هستم. البته راه آهن تیم خود من است و دوستان من این تیم را خریده‌اند.
وی بیان کرد: به من پیشنهاد 5 سال مربیگری در راه آهن را داده بودند اما من به صبا یاعلی گفتم و قراردادم را هم بسته‌ام و معرفت و مرام اجازه نمی‌دهد که از صبا بروم و فقط در یک صورت ممکن است از صبا جدا شوم که صبا من را نخواهد و در حال حاضر هم با تمام وجود در خدمت صبا هستم.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =