تسنیم نوشت:

وزیر کشور گفت: وزارت کشور هیچ برنامه‌ای درباره تغییر استانداران یا فرمانداران در دستور کار ندارد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور درباره تغییر استانداران یا فرمانداران، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی روزانه در حال ارزیابی مدیران خود هستند اما اینکه این ارزیابی منجر به تغییر شود یا خیر باید بگویم که این موضوع بستگی به نتایج دارد و اگر رضایتمندی وجود نداشته باشد این تغییرات ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ تغییری در روند استانداران یا فرمانداران در دستور کار وزارت کشور نیست.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به تصمیمات گرفته شده در خصوص بیمه اتباع خارجی، گفت: یکی از اهداف ما در ساماندهی اتباع بیگانه آن است که این انگیزه برای آنها ایجاد شود تا افرادی که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده‌اند به صورت مجاز و یا با هماهنگی قبلی وارد شوند.

رحمانی فضلی ادامه داد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از اتباع بیگانه در کشور به صورت غیرمجاز حضور دارند که روزانه 2 هزار نفر از مرزهای کشور طرد می‌شوند ولی با استفاده از فضاهایی که در درون مرزها وجود دارد آنها مجددا به داخل کشور وارد می‌شوند و البته در این بین دچار آسیب‌های زیادی نیز می‌شوند.

وی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال افرادی که به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند ندارد، اما کسانی که به صورت مجاز و با گذرنامه وارد کشور می‌شوند ما آنها را مثل هموطنان خودمان می‌دانیم و خدماتی را که در اختیار هموطنان ایرانی وجود دارد در اختیار آنها نیز قرار خواهیم داد.

وزیر کشور با اشاره به جلسه سه‌جانبه وزرای کار و رفاه اجتماعی، کشور و بهداشت،‌گفت: تصمیمی که امروز در این جلسه گرفته شد مصوبات آن فقط متعلق به کسانی است که به صورت مجاز وارد کشور می‌شوند و ما برای افرادی که به صورت غیرمجاز می‌آیند هیچ امتیازی را قائل نیستیم و هر کجا که این افراد را مشاهده کنیم با آنها برخورد خواهد شد و آنها را به کشور خودشان باز می‌گردانیم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =