مدیر عامل باشگاه اربیل عراق که برای مذاکره با محمد احمدزاده به ایران سفر کرده بود، در تبریز درگذشت.

 محمد احمدزاده، سرمربی سابق ملوان فصل گذشته هدایت تیم اربیل عراق را بر عهده داشت و تیمش در لیگ کردستان نتایج خوبی کسب کرد. او برای این فصل هم با پیشنهاد مدیران این باشگاه مواجه شد، اما اتفاقی عجیب باعث شده تاکنون وضعیت هدایت این تیم نامشخص باشد.

در روزهای گذشته مدیران این باشگاه عراقی برای مذاکره با احمدزاده به ایران آمده بودند تا او را برای هدایت این تیم متقاعد کنند، اما روز گذشته (سه‌شنبه) در استان تبریز دچار سانحه رانندگی شدند و مدیر‌عامل این باشگاه جان خود را در این شهر از دست داد.

محمد احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، درباره این اتفاق گفت: دو نفر از اعضای هیات مدیره و مدیر باشگاه با اتومبیل شخصی خود از مرز پیرانشهر وارد ایران شده بودند که در منطقه ملکان و در فاصله یک ساعتی تبریز دچار سانحه رانندگی شدند و مدیر باشگاه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات شدید وارد شده به ریه‌اش جانش را از دست داده است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: با این اتفاق به تبریز آمدم تا بتوانم برگه ترخیص جسد او را از پزشکی قانونی دریافت کنم تا او را به عراق باز گردانیم. خانواده‌ او تا به این لحظه نتوانستند ویزا دریافت کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتم مراحل اداری را انجام دهم تا هر‌ چه‌ سریع‌تر او به عراق باز گردد.

احمدزاده اظها‌ر کرد: مدیر باشگاه هنگام رانندگی کمربند ایمنی خود را نبسته بود و در هنگام سانحه به دلیل برخورد شدید جفت ریه‌اش پاره شد و پزشکان تبریزی علی‌رغم تلاش‌های بسیارشان نتوانستند او را نجات دهند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =