تیم فوتبال چلسی در اولین دیدار این فصل خود، با نتیجه 2 بر 2 برابر سوانسی متوقف شد.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین، باز هم مانند همیشه، خوزه مورینیو، در عدم نتیجه گیری تیمش هر چیزی را مقصر دانست غیر از تصمیمات خودش. او این بار انگشت اتهامش را به سمتی غیر قابل باور برد؛ پزشک تیم چلسی؛ اوا کارنیرو.
کارنیرو بعد از اینکه در جریان دیدار چلسی مقابل سوانزی به سرعت برای درمان ادن هازارد به زمین مسابقه دویده بود، از سوی مورینیو "بی تجربه" قلمداد شد. این حرکت او باعث شد تا چلسی برای مدتی کوتاه 9 نفره بازی کند - چرا که در قبل از آن آبی ها تیبو کورتوا را نیز از دست داده بودند. او تنها وظیفه پزشکی خود عمل کرد، اما مورینیو توقع داشت تا هازارد با همان حال بازی کند و این خانوم هم آرام بر صندلی‌اش بنشیند.
این انتقادات آشکار و علنی از سوی مورینیو، واکنش‌های زیادی را درفضای مجازی به همراه داشت. پزشک مطرح باشگاه چلسی، جدای از شخصیت خود به عنوان یک پزشک، مدت‌هاست به خاطر جایگاهی که در فوتبال کسب کرده، مورد حملات سکسیستی واقع می‌شود. این حملات، باعث شده است تا گروه زیادی طرفدار پیدا کند. حالا عده‌ای می‌گویند مورینیو به خاطر خانم بودن این پزشک، به وی حمله کرده است.
بعد از این کش و قوس‌ها، قرار است اوا کارنیرو دیگر بر نیمکت چلسی ننشیند و فقط در تمرینات این تیم حاضر باشد. هرچند او هنوز پزشک اول باشگاه خواهد بود.
حالا عده‌ای می‌گویند مورینیو درخواست داده تا او دیگر بر نیمکت ننشیند، عده‌ای هم می‌گویند خود او تقاضا کرده است تا دیگر با مورینیو در زمین همکاری نکند.
تیبو کورتوا، دروازه بان تیم چلسی هنگامی که در اکتبر فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه سر در جریان دیدار مقابل آرسنال از بازی بیرون آمد، به ستایش از کارنیرو پرداخت. کورتوا گفت:: « فکر می کنم پزشک تیم چلسی خوب کار کرد. او از من سؤالاتی که لازم بود را پرسید و من توانستم که بلافاصله تکرار کنم بنابراین احساس خوبی داشتم و مجبور به ترک بازی نبودم. احساس نمی کردم که از پا در آمده باشم، اما برخوردی صورت گرفته بود. من سردرد یا چیز دیگری نداشتم اما بعد از چند دقیقه حس بدتر و بدتری پیدا کردم. سپس کم کم سرگیجه شروع شد و دیگر نمی توانستم توپ را ببینم، و کمی خون از گوش من بیرون می آمد. به خاطر اینکه مشکل را دیدم، بیرون رفتم. می دانم که باید مراقب بود، اما واقعاً از پا در نیامده بودم.»
چیزی که مشخص است، اوا کارنیرو، قربانی عدم گردن گرفتن شکست توسط مورینیو شده است. مورینو مثل همیشه چیزی غیر از خودش را، مقصر شکست دانست و او را وارد یک دردسر کرد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =