ایرنا نوشت:

اعلام تعویق سفر محمد جواد ظریف وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران به آنکارا که قرار بود امروز انجام شود بطور گسترده در رسانه های ترکیه بازتاب داشت.

خبر تعویق این دیدار از سوی خبرگزاری آناتولی و نیز خبرگزاریهای دوغان و جیهان نیز منتشر شد.
شبکه های خبری تلویزیونی مختلف همانند ان.تی.وی، سی.ان.ان. ترک، شبکه تلویزیون دولتی ترکیه، سامان یولوخبر خبر تعویق این دیدار را در راس اخبار خود منتشر کردند.
پایگاه اینترنتی روزنامه رادیکال نیز در خبری از تعویق دیدار ظریف از ترکیه نوشت: وزیرخارجه ایران قرار بود در این دیدار طرح ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در مورد برقراری صلح در سوریه را به مسوولین ترک ارایه کند.
به نوشته رادیکال طرح چهار ماده ای پوتین قرار است تقدیم بان کی مون دبیرکل سازمان ملل شود ولی قبل از آن ظریف برای جلب حمایت آنکارا قرار بود به ترکیه بیاید.
این پایگاه نوشت: میخاییل بوگدانف معاون وزیرخارجه روسیه هفته گذشته در سفر به ایران رئوس این طرح را به اطلاع مسوولین ایرانی رسانده بود.
پایگاه اینترنتی روزنامه صباح نیز با اعلام تعویق سفر ظریف نوشت: ظریف قرار بود برای تشریح طرح چهار ماده ای صلح در مورد سوریه به آنکارا سفر کند.
پایگاههای مختلف خبری ترکیه خبر تعویق دیدار ظریف و نیز بخشهایی از مقاله ایشان که در شماره روز جاری روزنامه جمهویت چاپ شده است را به همراه خبر تعویق دیدار منتشر کرده اند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    43 17
    آقای ظریف در مورد حملات انتحاری پ ک ک هم موضع گیری کند
    • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
      20 19
      حرفایی که اردوغی یادت داده دوزار ارزش نداره.اگه قرار به موضع گیری باشه ما هم از دکتر ظریف میخاییم در مورد نسل کشی وحشیانه ارامنه موضع گیری کنه. فهمیدی حالا؟
    • شاهرود IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      6 3
      ترکیه چقدر حسود داره.این یعنی کارش درسته
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    56 30
    اردوغان داعشی است.
    • شاهرود IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      35 61
      اردوغان سیاستمداره خیلی قابلی هست داداش.حسادت خوب نیست.
    • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
      11 11
      ضمنا داعش پرور قابلي هم هست
  • نبی بروایه A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    18 15
    سیاست اردوغان تقریبا ً مانند سیاست اخوان المسلمین است مضافا ً اینکه حس ناسوسیالیستی عثمانی دارد. البته خدمت شما بزرگواران عرض کنم که اردوغان حامی اصلی داعشی های وحشی است و این آدمک دو رو و منافق و حیله گر فعلا ً در حال خدمت به اربابان خود آمریکا و اسرائیل است منتها بعضی مواقع به اسرائیل حمله میکنه و یک بار با رئیس جمهور اسرائیل دعوای زرگری راه انداخت در یک مناظره تلویزیونی درگیری لفظی بخاطر فلسطین و سپس ترک مناظره آن زمان تقریبا ً چهار سال پیش بنده حرکت این شیاد را بعنوان یک نخست وزیر کشور اسلامی ستودم و مردم ترکیه ساعت دو شب در فرودگاه ازش استقبال گرمی نمودند قافل از اینکه حرکت این آدمک ، شیطانی بود. ولی حالا مردم کشورش و تمام انسان های عاقل و خردمند این منافق رو را شناختند.