نجفی معتقد است به نظر من بحث شکایت آقای احمدی‌نژاد یک نوع فرار ‌رو به جلو برای مطرح‌شدن مجدد است. به‌ویژه آنکه شکایت احمدی‌نژاد درباره صحبت‌های معاون اول رئیس‌جمهوری است که اتفاقا صحبت‌های معاون اول به آمار و گزارش‌های رسمی کشور مستند است.

عضو حزب کارگزاران در گفت وگو با یکی از روزنامه های صبح، گفت: شکایت احمدی‌نژاد درباره صحبت‌های معاون اول رئیس‌جمهوری است که اتفاقا صحبت‌های معاون اول به آمار و گزارش‌های رسمی کشور مستند است.اینجا را ببینید.

دست‌هایی در پشت‌پرده در حال فعالیت است تا گزارش بنیاد شهید در صحن علنی مجلس قرائت نشود. این را امیر خجسته صریح‌تر از همیشه مطرح کرده و به صراحت خبر داده که احتمال دارد اصلا گزارش بنیاد شهید در صحن علنی مجلس قرائت نشود.اینجارا ببینید.

تیترهایی که روزنامه ها از زندان رفتن مهدی هاشمی منتشرشد

مهدی هاشمی که پیش از این مجکوم شده بود روز یکشنبهشخصا راهی اوین شد. اینجا را ببینید.

۹ سال پیش بود که اظهارات رئیس‌جمهور وقت درباره تولید انرژی هسته‌ای توسط یک دختر دبیرستانی، همه را شگفت‌زده کرد.اینجا را ببینید.

بابک زنجانی در نامه به رییس‌جمهور چه نوشت؟

نامه‌اي كه تقريبا ١٠ روز پيش خبرش پيچيد و جنجالي شد امروز متن و محتوايش فاش شد و حالا مشخص شده است مهم‌تريم مخاطبش رييس‌جمهور بوده است. اینجا را ببینید.

روح‌الله حسینیان در نشست علنی دوشنبه مجلس در تذکری با انتقاد از نحوه مدیریت مجلس خاطرنشان کرد: امروز در مجلس 4 نفر از نمایندگان به‌عنوان مخالف و موافق موضوعی درخواست صحبت داشتند ولی قبل از مخالفت و موافقت، تذکراتی را مطرح کردند که هیات رئیسه به آن تذکرات ایراد نگرفت. اینجا را ببینید.

منظور هاشمی از کسانی که مبارزه با رژیم پهلوی را کنار گذاشتند

همزمان با به راه افتادن یک کمپین علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شماری از رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اظهارات آیت‌الله مصباح یزدی را بازنشر داده‌اند.اینجا را ببینید.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از امضای 25 نماینده برای طرح استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد.اینجا را ببینید.

جانشین فرمانده کل سپاه تفوق علمی را عامل قدرت بخشی برای تحمیل اراده به دشمنان دانست و گفت: سپاه در مرکزیت تمدن بزرگ اسلامی نقش راهبردی دارد.اینجا را ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =