تسنیم نوشت:

 لحظاتی قبل پس از حمله انتحاری به فرودگاه بین‌المللی کابل (حامد کرزی)، یک حمله انتحاری دیگر در ولایت «هلمند» در جنوب افغانستان روی داد.
به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم در کابل، یک حمله انتحاری در شهرستان «گرشک» ولایت هلمند در جنوب افغانستان این ولایت را به لرزه در آورد.

این حمله انتحاری در مرکز شهرستان گرشک ولایت هلمند بوقوع پیوسته است.

تاکنون هدف و میزان تلفات ناشی از این حمله انتحاری مشخص نمی‌باشد.

این در حالی است که «نبی‌جان ملاخیل» فرمانده پلیس ولایت هلمند نیز امروز اعلام کرد: طالبان مسلح به پاسگاه نیروهای پلیس شهرستان «سنگین» ولایت هلمند در جنوب افغانستان حمله کردند.

برخی منابع در این باره می‌گویند: شش نفر از نیروهای پلیس  شهرستان سنگین پس از حمله طالبان در منطقه‌ای موسوم به «کوبندی» به طرز مشکوکی کشته شدند.

گفته می‌شود یک نیروی پلیس افغان در این حادثه، شش پلیس دیگر را به ضرب گلوله از پای در آورده و یک سرباز را نیز زخمی کرده و متواری شده است.

با این حال حمله انتحاری در مرکز شهرستان گرشک ولایت هلمند در حالی روی می‌دهد که لحظاتی پیش از این حادثه، یک عامل انتحاری در ورودی فرودگاه بین‌المللی کابل (حامد کرزی) خودروی بمب‌گذاری شده خود را منفجر کرد که بر اثر این انفجار ده‌ها خودرو تخریب شده است، اما میزان تلفات ناشی از این انفجار مشخص نیست.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =