نوزاد الموتی که در پایگاه هلال احمر متولد شد "هلال" نام نهاده شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از تولد نوزاد الموتی در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قسطین‌لار الموت خبر داد.

فارس نوشت:حمید ره‌انجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مادر باردار 35 ساله‌ای از اهالی روستای کمال‌آباد الموت که صبح امروز برای زایمان از درمانگاه رجایی‌دشت به قزوین اعزام شده بود، در میانه مسیر به دلیل فرارسیدن موعد تولد فرزندش، وضع حمل کرد.

وی افزود: این مادر که فرزند دوم خود را باردار بود در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر در قسطین‌لار الموت با کمک تیم امدادی هلال‌احمر فرزند خود را به دنیا آورد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: فرزند متولد شده پسر بوده است و خانواده این نوزاد به دلیل قدردانی از جمعیت هلال‌احمر نام فرزند خود را «هلال» انتخاب کرده‌اند.

ره‌انجام اضافه کرد: نوزاد در ساعت 10:45 دقیقه امروز متولد شده است و حدود 25 دقیقه پس از تولد وی، امداد هوایی برای انتقال این مادر و فرزند به شهر قزوین، خود را به الموت رسانده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: مادر الموتی به همراه نوزادش هم‌اکنون در بیمارستان رازی شهر قزوین بستری شده‌اند.

وی اضافه کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی به مردم در حالت آماده‌باش قرار دارند و مردم می‌توانند حوادث را به سامانه تلفنی ندای امداد به شماره 112 اطلاع دهند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =