امیر قلعه نویی در فضایی دوستانه بابت آنچه دلیلش را بی پولی می دانست از ملوان جدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی ملوان بعد از تنها دو هفته بدون اینکه با این باشگاه قراردادی ثبت کند از این تیم جدا شد. او که تقریبا در این دو هفته هیچ فعالیتی هم در کنار تیمش نداشت و تمام کارها را اکبر محمدی سرمربی موفق پیشین تیم ملی حوانان ایران را انجام می داد ، وقتی دید ملوانی ها نتوانستند 4 میلیارد تومان پول نقد تا پایان ضرب الاجل یکشنبه شب برایش فراهم کنند در نشستی با احمد دنیامالی به این نتیجه رسید تا خیلی دوستانه از هم جدا شوند. دنیامالی در این باره به خبرآنلاین می گوید:« خیلی خوب و صمیمی با هم حرف زدیم و آقای قلعه نویی تاکید داشتند که نمی توانند با این شرایط ادامه بدهند. او با وعده هایی که اسپانسر پیشین تیم داده بود به انزلی آمد و انتظار داشت با پولی که در اختیار خواهد داشت ، تیمی مدعی می سازد اما شرایط باشگاه عوض شده بود. ما اسپانسر  پر درآمد نداشتیم و الان هم یکباره پولی که قلعه نویی می خواست را نمی توانستیم تامین کنیم ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا از زحمات او قدردانی کنیم و بپذیریم که قلعه نویی دیگر در کنار تیم نباشد.»

حالا ملوانی ها پیش از بازی سوم شان در لیگ باید به دنبال مربی باشند. کسی که احتمالا اسمش می شود محمد احمدزاده که فصل قبل را در لیگ محلی اربیل عراق مربیگری کرده است. البته قلعه نویی به انزلی چی ها گفته اکبر محمدی برای این بازی هم به این تیم کمک می کند. 

قلعه نویی اما بعد از دو فصل ناکام در استقلال ، این بار هم با یک انتخاب اشتباه در مسیر غلط گام برداشت. او که پیشنهاد صبای قم ، تیم دوست صمیمی اش را به وسوسه تیم رویایی ملوان رد کرده بود تا با ملوان برای سکوهای بالای جدول بجنگد ، حالا یک انتخاب اشتباه دیگر در کارنامه کاری اش دارد!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =