عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور سید عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای کشورمان در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: این جلسه 3 ساعته بر محوریت برجام و رعایت خطوط قرمز بود.

به گزارش ایرنا عباسعلی منصوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون و نمایندگان آن در چند جلسه گذشته به بررسی برجام پرداخته اند.
وی ادامه داد: در این جلسه هم پیرامون خطوط قرمز در برجام از عراقچی سوالاتی شد و نمایندگان ابهامات و پرسش های خود را طرح کردند که عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای نیز به آنها پاسخ داد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: پاسخ های عراقچی بسیار کامل بود و به نظر می رسد جلسه بعدی کمیسیون نیز با همان موضوع برجام و با دعوت از عراقچی انجام بگیرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نگاهش نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای و عملکرد آنان گفت: من از صحبت های عراقچی قانع شدم و تیم هسته ی را قوی و کارآمد دیدم چرا که در مذاکرات اشراف لازم را نشان دادند و بسیار مسلط عمل کردند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =