جریان انحرافی پشت پرده شکایت احمدی نژادی ها از یاران روحانی/ به دنبال سیاسی کردن پرونده قضایی هستند

خانه ملت نوشت:

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اطرافیان دولت گذشته با طرح شکایات از مسئولان دولت يازدهم درصدد انحراف اذهان عمومی از تخلفات و اختلاس هایشان هستند گفت: آنها درصدد تبدیل بحث های قضایی به سیاسی هستند.

محمد قسیم عثمانی با اشاره به شکایت مشایی از وزیر دادگستری گفت: به نظر می رسد در کل اعضای دولت سابق از جمله آقای احمدی نژاد و اطرافیانش درصدد خروج از وضعیت انفعالی هستند و در حالیکه تخلفاتی از آنها کشف شده است می خواهند موضوع را از حالت قضایی خارج کرده و سیاسی کنند.

نماینده مردم بوکان در مجلس معتقد است: در صورتی که پرونده های تخلفات اطرافیان احمدی نژاد روند عادی طی کند تخلفات دولت پاک دست برای مردم آشکار خواهد شد. به همین دلیل آنها با طرح شکایات قصد تبدیل بحث های حقوقی را به سیاسی دارند.

عثمانی تصریح کرد: دولت تدبیر در حالیکه پیگیر بازگشت بیت المال و احقاق حقوق ملت ایران است اما اطرافیان دولت گذشته با طرح شکایات درصدد انحراف اذهان عمومی از تخلفات و اختلاس هایشان هستند.

به گفته این نماینده مجلس اینگونه عملکرد اطرافیان دولت گذشته صرفا در سطوح بالا نیست و حتی در سطح شهرستان ها نیز درصدد انحراف اذهان هستند،در شهرستان بوکان یکی از لیدرهای جریان انحرافی بنده را به دلیل افشاگری درباره آنها تهدید کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این جریان برنامه جامعی برای تمام کشور دارد گفت: آنها در تمام سطوح جنگ روانی در جهت پوشاندن واقعیات به راه انداخته اند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • برزو A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    4 7
    بدانید که مردم منتظر امدی نژاد هستند که دوباره بیاید که انشالله میاید وجواب دندانشکنی به همه شما میدهد.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    4 4
    اقاي نماينده ظاهرا بد جور ترسيدي
  • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    3 5
    ممنون از آقای نماینده شجاع.....اگه همینجوری پیگیر بشید به زودی اون الباقی دولت قبلی هم راهی زندان میشن....به امید خدا
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    1 3
    وکیل الدوله....