دبیر ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی گفت: قدرت دولت در امر برگزاری انتخابات باید در خدمت مردم باشد، بنابراین امیدواریم که دولت نخواهد «مجلسِ دولت فرموده» شکل بگیرد، بلکه باید «مجلسِ مردم فرموده» شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان امروز در نشست خبری حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه موتلفه معتقد به اصل آزادی بیان و حضور همه سلیقه ها است، اظهار کرد: در انتخابات رقابت‌ها داخلی است و همه جریان ها به صحنه می آیند. تخریب‌ها و عوام فریبی‌ها نباید در رقابت انتخاباتی وجود باشد.

وی بیان کرد: مردم همیشه جریان های سیاسی را غافلگیر کرده اند و معمولا کسی رای آورده که گروه هاي سياسي توقعش را نداشته اند. این امر نشان می دهد آزادی ها سرجایش است.

بادامچیان گفت: هر دوره ای از مجلسی  منافع و مضراتی داشته است. مردم باید بررسی کنند که کدام مجالس منافع بیشتر و مضرات کمتری دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه را برای انتخابات سالم و آزاد آماده کنیم، تصریح کرد: دولت مسئولیت اجرای انتخابات را دارد. اما قدرت دولت باید در خدمت مردم باشد، بنابراین امیدواریم که دولت نخواهد مجلس دولت فرموده شکل بگیرد، بلکه مجلس مردم فرموده شکل بگیرد.

دبیر ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات ایران، عامل دیگری داریم که استکبار است و در این 37 سال شاهد انواع کارشکنی ها ازسوی استکبار بوده‌ایم، از تلاش برای خشکاندن نظام که ریگان از آن سخن گفت گرفته تا اوباما که می گوید اگر زورش می رسید پیچ و مهره تاسیسات ایران را از کار می انداخت. خوشبختانه همه اینها به شکست رسیده است. یکی از استراتژی های اینها در انتخابات نمود پیدا می کند. بنابراین باید مراقب جریانات استکبار یا جریاناتی که در راستای اهداف آن گام برمی دارند، باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استکبار برای رسیدن به اهدافش از خرج کردن دلار مضایقه نمی کند، گفت: وقتی خاتمی رئیس جمهور شد، استکبار خوشحالی کرد و خیال خام برش داشت که گویی به گورباچوف ایران رسیده اند.

وی با طرح این سوال که کدام مجلس برای جمهوری اسلامی در آستانه 40 سالگی مفید است؟، ادامه داد: مجلسی که بتواند تحول عظیم ایجاد کند. مجلسی که بتواند زمینه ای برای حل مشکلات اقتصادی، مسکن و بیکاری فراهم کند. باید یک مجلس حزبی قوی شکل بگیرد. برای تحقق این امر ما به دنبال همگرایی اصولگرایان هستیم.

بادامچیان در بخشی از سخنانش از سیاست اقتصادی دولت حمایت کرد و گفت: خوشحالم که آقای روحانی در نشست با هیات های خارجی به صراحت می گوید که ما نمی خواهیم یک بازار برای شما ایجاد کنیم، بلکه باید بر اساس سرمایه گذاری مشترک باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تمایل  موتلفه به جبهه پایداری اظهار کرد: محوریت ما خط ولایت است. بنابراین در انتخابات با همه گروه ها تعامل می کنیم.

یک نفر از بادامچيان پرسید که اگر اصلاح طلب ها اسم شما را در لیست شان بگذارند، چه می کنید؟ و او گفت: تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: بیش از اینکه اصلاح طلب ها از خودشان حمایت کرده باشند، ما حمایت کرده ایم. آقای عسکراولادی در هیات منصفه مطبوعات بسیار از این جریان دفاع کردند.

بادامچیان درباره انتخابات مجلس خبرگان نیز گفت: انتخابات خبرگان جدی است و هیچ انتخاباتی بی حاشیه برگزار نمی شود، ماهیت انتخابات رقابت است. ان شاء الله این انتخابات به بهترین نحو و با رای بالا برگزار می شود تا ارزش ولایت فقیه برای دنیا روشن شوند.

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    واقعاً؟
  • نادر007 RO ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    ببخشید درباره دو دوره قبل هم همین نظر را داشته اید ؟
  • بی نام RO ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    چقدرم شما به حرف مردمین؟
  • مهدی A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    شما زیادی دفاع کردی یک کم بشین خستگیت در بره