مویدصدر: گسترده ترین فساد مالی پس از انقلاب در دوره احمدی نژاد رخ داد/دولت یازدهم موظف به پیگیری است

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: باید خیال مردم را از برخورد جدی با متخلفان و مفسدان اقتصادی راحت کرد.

موید حسینی صدر نماينده خوي در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص شکایت های سریالی یاران احمدی نژاد از مقامات دولت یازدهم خاطرنشان کرد: گسترده ترین تخلفات مالی در طول تاریخ انقلاب اسلامی در دوره احمدی نژاد رخ داده و ریشه فعالیت کسانی که تخلفاتی از این دست مرتکب شده اند از جمله پرونده پدیده شاندیز مربوط به دولت های نهم و دهم است.

وی نمونه دیگر تخلفات در دوره گذشته را شکل گیری موسسات مالی غیرمجازی عنوان کرد که پول های کلانی در این موسسات این طرف و آن طرف می شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به موضوعات دیگری همچون گم شدن دکل نفتی و بلاتکلیف بودن برخی معاملات نفتی خاطرنشان کرد: انبوهی از تخلفات مالی در دولت دوم احمدی نژاد شکل گرفته و دولت فعلی موظف است که این تخلفات را پیگیری کند و گزارش آن را به دستگاه قضایی و مردم ارائه دهد.

موید حسینی صدر با بیان اینکه باید آمار و ارقام دقیق این تخلفات را به مردم اعلام و با این تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد، ادامه داد: باید فضای اقتصادی در کشور، شفاف شود و فضایی با فسادهای مالی در گذشته که زمينه زمین خواری و گرفتن مجوز موسسات مالی غیر مجاز را به وجود آورده بود، اصلاح شود.

نماینده مردم خوی در خانه ملت تاکید کرد: نمی شود که که عده ای در کشور هم تخلف کنند و هم مدعی باشند و خودشان را به عنوان پاکدست ترین دولت اعلام کنند.

 وی افزود: در حال حاضر کشور نیاز به این دارد که خیال مردم از جهت جدیت حاکمیت دربرخورد با متخلفان و مفسدان اقتصادی راحت باشد.

حسنی صدر همچنین در پاسخ به این سئوال که شکایت های اخیر با چه هدفی صورت گرفته، تصریح کرد: اتفاقا کاری که وزیر دادگستری و رئیس دستگاه قضایی  در  جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی و آسودگی خاطر مردم و تقویت اعتماد عمومی انجام می دهند این است که تخلفات را اعلام کنند و برخوردهایی که با متخلفان می شود را نیز به اطلاع مردم برسانند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان تاکید کرد: در دولت احمدی نژاد، به دلیل تخلفات مالی صورت گرفته و سوء استفاده هایی که عده ای از شرایط تحریم کردند، فاصله طبقاتی چند برابر شد که باید این فاصله را کاهش داد.

27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    12 7
    شما که از حامیان احمدی نژتد بودی. حالا چی شده؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    13 5
    خبر جان بهتره بیایید به حوزه انتخابیه این اقا متوجه خواهید شد که ...
  • آوا A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    2 3
    حرف حق مثل ته خیار تلخه نه ؟؟؟؟؟