معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبر داد: برنامه دولت برای حمایت از بخش خصوصی پس از توافق هسته ای

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مردان حقوقدان کشور نزدیک به 22 ماه در بی‌نظیرترین هماورد سیاسی توانستند مهمترین گام را در رفع ظلم از سر مردم ایران بردارند و چهره واقعی ایران را به جهانیان نشان دهند.

حجت‌الاسلام مجید انصاری با اشاره به توافق هسته‌ای انجام شده اظهار داشت: سرداران عرصه دیپلماسی هسته‌ای توانستند با لطف خداوند و با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و تدبیر دولت تدبیر و امید و پایمردی کارهای بزرگی انجام بدهند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در این مصاف دشوار برتری انقلاب و ایران به کرسی نشست، تصریح کرد: در پرتو این پیروزی بزرگ ملی که دستاورد همه بود زمینه‌ای فراهم شده تا کشورهای بزرگ جهان امروز در صف رابطه و آمدن به ایران باشند و از آن طرف کشورهای بسیاری در صف میزبانی رئیس‌جمهور محبوب و منتخب باشند.
به گزارش ايلنا، وی ادامه داد: امروز مسیر تعالی و رشد کشور شروع شده هر چند ما در زمان تحریم نیز تسلیم نبودیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت با تکیه بر خردجمعی و اولویت‌بندی در 22 ماه گذشته در عرصه جهانی سایه سنگین تهدید و تحریم را برداشت به گونه ای که امروز دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان مایوس شده‌اند و رژیم صهیونیستی با منطق ما هر چه بیشتر در جهان منزوی و حتی نیز از درون تضعیف شده است.
انصاری افزود: دولت بعد از این مساله اقتصاد، تولید و رونق را در برنامه دارد و به همان راهی ادامه می‌دهد که توانست تورم 40 درصدی را به 15 درصد کاهش دهد و رشد منفی 7 را به مثبت 3 برساند.
وی با اشاره به اینکه با امکانات موجود باید وضع رفاهی مطلوب شود، خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که معادن بسیار و صنایع گوناگون دارد نباید یک نفر بیکار و نیازمند داشته باشد و نباید کسی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشد.
معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: برنامه دولت حمایت از بخش خصوصی است و در این راه بسته حمایتی در دست نهایی شدن است که به زودی اعلام و ابلاغ می‌شود.
آیت‌الله موحدی کرمانی نیز طی سخنانی در این برنامه گفت: پیش از انقلاب اجازه رشد به استعدادها داده نمی‌شد اما در نظام اسلامی استعدادها رشد کردند و دلیل اصلی آن عمل به قران است.
وی ادامه داد: معنویت و اقتصاد سالم در جامعه بسیار مهم است و هر کدام از آنها سقوط کند جامعه سقوط می‌کند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه ثروت عمومی و ملی متعلق به همه است، یادآور شد: باید تلاش کنیم جامعه به وحدت نزدیک شود زیرا جامعه‌ای که به وحدت نزدیک شود قدرتمند می‌شود و هر چه تفرقه بیشتر شود ضعیف‌تر می‌شود لذا ما باید حتی در انخابات نیز جامعه را به وحدت نزدیک کنیم.
موحدی کرمانی با اشاره به انجام توافق هسته‌ای گفت: رئیس‌جمهور بعد از این توافق گفت ثروت‌های بلوکه شده باید در مسیر تولید قرار بگیرد و حرف بسیار درستی است زیرا باید تولید رونق بگیرد تا بیکاری از بین برود. به دلیل آنکه نیروی خلاق و ارزنده وقتی بیکار باشد بسیار خطرناک است.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =