یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مردم فرض را بر این گذاشته اند که عده ای از بیت المال مراقبت می کنند اما در دولت نهم و دهم میلیاردها دلار دزدیده شد.

خبرگزاری فارس نوشت:حجت‌الاسلام محسن رهامی عصر امروز در سالن وحدت شهر کرمانشاه در جمع اصلاح‌طلبان این شهر اظهار کرد: در پانزدهمین سفر استانی به کرمانشاه آمدیم تا با اصلاح‌طلبانی که به قانون اساسی و ارزش‌های شهدا وفادارند دیدار کنیم.

‌وی با بیان اینکه مردم فرض را بر این گذاشته که عده‌ای از بیت‌المال و خزانه مراقبت می‌کنند، افزود: میلیاردها دلار پول از خزانه مملکت طی هشت سال دولت‌های نهم و دهم دزدیده شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه این مبالغ می‌توانست جلوی فحشا و بیکاری را بگیرد، تصریح کرد: پول‌های زیادی از کشور خارج شد و مسئولانی که باید مراقبت می‌کردند کجا بودند و امروز مدام به دولت تذکر می‌دهند.

وی با بیان اینکه نباید به مجلس بی‌توجه باشیم، چراکه اصلاح مملکت را به‌دنبال دارد، گفت: چند ماه تا انتخابات مجلس فرصت داریم.

رهامی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان سال 84 به‌جای منافع کلان به فکر منافع حزبی بودند و خطای بزرگی مرتکب شدند، ادامه داد: تخریب‌های هشت ساله به‌راحتی جبران نمی‌شود.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه سمت حرکت توسعه سیاسی زمانی محقق می‌شود که حضور احزاب در انتخابات پررنگ باشد، گفت: ما به‌دنبال مجلسی در تراز آخوند خراسانی، مشروطه، مصدق و... هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب از تلاش برای صحبت با مسئولان مربوطه در خصوص موضوع تایید صلاحیت کاندیداها سخن گفت و ادامه داد: باید تنوع افراد داشته باشیم تا آرای اصلاح‌طلبان بالا برود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =