امیر قلعه نویی به کنفرانس مطبوعاتی بازی با استقلال نرفت تا احتمال نشستنش روی نیمکت ملوان برای بازی با استقلال کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکبر محمدی به عنوان مربی ملوان به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال رفت و گفت:« درباره بازی باید بگویم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعد از برد دلچسب مان برابر ذوب‌آهن با روحیه بیشتری به استقلال فکر کردیم و انگیزه زیادی بین ما و بازیکنان وجود دارد. می‌دانیم کار سختی داریم و با توجه به این که استقلال هفته قبل پیروز بوده و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد، بازی نفس‌گیری برابر آنها داریم. با توجه به مشکلاتی که در هفته گذشته درگیر بوده‌ایم، امیدوارم بتوانیم با فراموش کردن مشکلات دستاورد خوبی برای تیم و هوادارانمان داشته باشیم.»
مربی ملوان درباره جذب میثم بائو گفت:« هنوز کار پیوستن این بازیکن قطعی نشده است. ما نیاز به یک بازیساز داریم. قلعه‌نویی این بازیکن را می‌شناسد و اعتقاد دارد که می‌تواند به ما کمک کند. او در بیشتر تیم‌هایی که بوده، تاثیرگذار بوده و امیدوارم همین روند را داشته باشد.»
اکبر محمدی برای استقلالی ها کری خواند که می خواهند امتیاز کامل بازی را از این تیم بگیرند.او درباره قلعه نویی هم گفت:«هفته گذشته شاهد پرداختی‌هایی بودیم ولی کافی نبود. ضمن تشکر از مدیران ملوان به نظرم این درخواستی که از سوی قلعه‌نویی عنوان شده است، به استمرار روند رو به رشد ملوان کمک می‌کند. ما در مقابل ذوب‌آهن با تمام وجود جنگیدیم. این روند باید استمرار پیدا کند. ما روی دنیامالی حساب کرده‌ایم و تا یکی، دو روز آینده ان‌شاءالله حل می‌شود. بازی ذوب‌آهن به من فشار زیادی وارد کرد و حضور او در کنار زمین 30 درصد عملکرد تیم را بالا می‌برد و ما به دنبال استفاده از ظرفیت کامل مان هستیم. امروز قلعه‌نویی با مسئولان ملوان جلسه‌ای درباره مسائل مالی دارد که ساعت 18 برگزار می‌شود.»
اکبر محمدی درحالی حضور سرمربی تیمش را باعث افزایش 30 درصدی راندمان دانسته که خودش وقتی علم مربیگری را تدریس می کند ، اصرار دارد نقش مربی بیش از 10 تا 15 درصد نمی تواند باشد! اکبر که بعد از مدت ها خانه نشینی صاحب تیم شده البته به خوبی سعی می کند از سرمربی تیمش حمایت کند!
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =