واحد مرکزی خبر نوشت:

مجتهد فعال توئیتری مشهور عربستان سعودی فاش کرد: محمد بن سلمان فرزند پادشاه سعودی، محمد بن نایف ولیعهد این کشور را پس از پایان مناسک حج از قدرت برکنار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، مجتهد تاکید کرد: جانشین ولیعهد عربستان سعودی تلاش می کند با استفاده از دستاوردهایی که از پرونده های منطقه ای به دست آورده است محمد بن نایف ولیعهد و وزیر کشور سعودی را برکنار کند و خود را به عنوان ولیعهد معرفی کند تا زمینه را برای جانشینی پدر و پادشاهی این کشور به دست آورد.

مجتهد افزود: محمد بن سلمان برکناری محمد بن نایف را تا پایان مناسک حج به تاخیر انداخته است زیرا نمی خواهد در این زمان به کشورش شوک وارد شود. زیرا محمد بن سلمان می خواهد ولیعهد کنونی را به حاشیه براند و خود را به عنوان ولیعهد معرفی کند و به راحتی پادشاهی را تصاحب کند.

شاهزاده های سعودی هم اکنون چالشهای محمد بن سلمان و طمع وی به قدرت و دستپاچگی وی را همانند کودکی که تاجی بر سرش می نهند و بر الاغی سوار می کنند و در روستایی می گردانند توصیف می کنند.

مجتهد همچنین با برداشتن راز های پشت پرده دیدار فرزند پادشاه عربستان با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، گفت: بسیاری از شاهزاده های سعودی از سفر وی به مصر خشمگین هستند زیرا وی با کسی که یک کودتای نظامی را در مصر به راه انداخت روابط خوبی برقرار کرد.

این وبلاگ نویس مشهور سعودی افزود: محمد بن سلمان با عبدالفتاح السیسی موضوع ایران را بررسی نکرد و با همه ادعاهایی که رسانه ها در زمینه امنیت اعراب مطرح می کنند موضع السیسی در قبال ایران تغییر نمی کند.

مجتهد مدعی شد: احتمال دارد قبل از موسم حج، خود محمد سلمان به ایران سفر کند، زیرا برای رسیدن به قدرت نیاز به آن دارد که تفاهم های جدیدی را با ایران پس از توافقنانه هسته ای داشته باشد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    30 4
    خبرهای مجتهد همش توهم ودروغ است وخوراک سایتهای داخلیست. تمام سیاسیون ایران هم میدانند.
  • بی نام FI ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    9 20
    این ننگه بزرگه... یزیدیان نباید پاشان به ایران برسد
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    1 0
    روباه صفتان بی حیا .... خودتونید