روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با اشاره به شکایت محمود احمدی نژاد از جهانگیری و اشرفی اصفهانی نوشت:

*از تمام این شکایت بازی‌ها می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد که هر شخص یا نهادی که مفاسد اقتصادی صورت گرفته در دوران ریاست احمدی نژاد را افشا نماید از او به جرم «تشویش اذهان عمومی » طرح شکایت می‌شود چراکه گویی آقای رئیس دولت پاکدستان، درصدد آن است تا آنچه در دوران صدارت و کیاستش صورت گرفته و اکنون تحت عنوان پرونده‌های مفاسد اقتصادی بر روی میزها جولان می‌دهند، از نگاه افکار عمومی پنهان بماند.

* متاسفانه همانطور که در سپهر سیاسی ایران بسیاری چیزها در جای خود قرار نگرفته است، این شکایت بازی های احمدی نژاد هم نشان دهنده ی این است که به جای آن که مطابق وعده اش که اگر فساد یکی از آن پاکدستان، توسط قوه قضائیه مشخص شود، در ملاء عام عذر خواهی می‌کند، در جامه یک فرد طلبکار ظاهر شده است.

آنچه مبرهن است این است که محمود احمدی نژاد قفل سکوتش شکسته شده است و بازار بگم بگم هایش دوباره درحال گرم شدن است. جلسات پی در پی در ساختمان ولنجک، در ساختمان دانشگاه ایرانیان، سفرهای استانی اش و در چند هفته اخیر شکایت از دولتمردان یازدهم نه تنها حاکی از دلتنگی هایش نسبت به لنزهای دوربین و خبر اولی رسانه‌ها شدن است، بلکه این تیتر یک شدن های متوالی اش پیام آور یک هشدار است. هشدار برای در راس امور قرار گرفتن. اینکه بخواهد با شکایت از دولتمردان تدبیر و امید بر مفاسد اقتصادی صورت گرفته در دولتش سرپوش بگذارد و در قالب یک طلبکار ظاهر شود نوعی زنگ خطر محسوب می‌شود. این هشدار و زنگ خطر حضور مجددش را می‌توان از صحبت های اخیرش در نشست هایی که برگزار می‌کند، نیز دریافت. از یک سو اعلام می‌دارد که «ما قصد آمدن مجدد نداریم » از سویی دیگر از نزدیک بودن «پیروزی» سخن می‌گوید. در همه اظهارنظرها هم از علاقه و اصرار مردم به بازگشتش خبر می‌دهد.

*از طرفی طرح شکایت های متعدد از سوی رئیس دولت پاکدستان نشان دهنده کام تلخ وی از پیروزی دولت یازدهم و مردم ایران در مذاکرات هسته‌ای و حصول توافق تاریخی است که می‌خواهد با شکایت از دولتمردان تدبیر و امید هم کام مردم را تلخ نماید و هم سرپوشی بر عدم موفقیت خود در این مذاکرات بگذارد. اما باید بداند که دیگر در بر پاشنه قبلی نمی چرخد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضوان A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    44 7
    کافر همه را به کیش خود می خواند .چه اشکالی دارد مردم حقایق را در روند دادگاه بدانند . مگر می ترسید؟
  • ابی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    55 22
    ظلمی که در8سال بر این کشور وارد شد درهیچ دوره ای نبوده است .امیدوارم قشر تحصیل کرده نسبت افشای آن کوتاهی نکنند.
  • مجتبی A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    25 55
    سلام اگرنمیترسیدن این همه دادوبیدادنمیکردن طلاکه پاک است چه حاجت به خاک است این روزنامه های خود فروخته ازکجااماراوردن که اینها چهاردرصد مقبولیت دارن .احتمالا منظورازخودشان است وگرنه ملت خیلی خیلی دولت پاکدستتان رادوست دارندوخواهندداشت انشاا,,,,,,دفعه بعدهم بارای بالای مردم فهیم ایران
    • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      0 0
      به همین خیال باش
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    21 6
    اگه خودتان مشکلی ندارید پس چرا اینقدر میترسید.
  • م.ح A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    9 22
    سوال اینجاست که راه حل مبارزه با فساد شایعه نیست مسیر قانونی دارد... جالب است روزنامه آفتاب بهتر است دولت به رعایت قانون دعوت کند نه کسی که به خاطر برخی تهمت ها دارد از روند قانونی پیگیری میکند...
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    5 0
    دوستان عزیزی که تا دیروز با بگم بگم سر مردم ما را شیره مالیدید. در آمد ماهانه ۲۱۷ ملیارد دلاری فروش نفت در دوره شما آقای احمدی چی شد؟؟؟؟ یعنی با درآمد یکروز نفت و گاز کشور می توانست بدون وام و منت کل مسکن مهر یعنی ۳۱۰۰۰ واحد ۷۵ متری را از ابتدا با قیمت هر متر مربع ۳۰۰۰۰۰ تومان ساخت و تمام کرد و به رایگان به مردم داد چرا انجام ندادید؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    6 0
    آقای احمدی نزاد "به جرم حمایت از اقای رحیمی اختلاس کننده باید در دادگاه محاکمه شود" اقای بقایی و خاوری و بابک و دیگران پیش کش