علی‌اکبر صالحی در واکنش به اظهارات زاکانی نماینده مجلس که به نقل از وی گفته بود «دعا کنید برجام توافق نشود»، گفت: من درباره صحبت های این نماینده مجلس که هیچ شناخت و دوستی از نزدیک با ایشان ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

وی افزود: ایشان باید با مسئولیت‌پذیری بیشتری صحبت کند. البته من آقای زاکانی را می شناسم اما با توجه به اینکه توفیق آشنایی از نزدیک و صحبت درگوشی خاصی با ایشان را ندارم احتمالا آقای زاکانی این دیدار را در خواب دیده‌اند.اینجا را ببینید.

نامه ای که در فضای مجازی دست به دست می شود

این روزها نامه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی میان مخاطبان رد و بدل می شود که عنوان آن "نامه احمدی نژاد به روحانی برای دعوت او به مناظره" است. اینجا را ببینید.

علي مطهري اميدوار است که به اتهام آمران و دستوردهندگان حمله به وی و مسوولانی که در جلوگیری از این حادثه کوتاهی کرده اند نیز رسیدگی شود. اینجا را ببینید.

در تصویری  که در گروه های اجتماعی یزدی منتشر شده است محمدرضا قانع مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد در کنار سعید مرتضوی دیده می شود.اینجا را ببینید.

محبوبترین دولت پس از مشروطه به روایت آقا تهرانی

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه بررسی رای اعتماد به دومین کابینه محمود احمدی نژاد در مجلس، از دولت وی به عنوان محبوبترین دولت پس از مشروطه یاد کرد.اینجا را ببینید.

علی لاریجانی تصاویری از حضورش در مراسم بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و اعطای دومین جایزه حقوق بشر اسلامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.اینجا را ببینید.

راه اندازی یگان تک تیرانداز

امیر سرتیب احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب کشور اظهارکرد: جنگ‌های نیابتی چهره جدیدی از تهدیدات منطقه ای است که از جمله ویژگیهای آن این است که گروهک‌های تروریستی به نیابت از یک ابرقدرت در سطح منطقه حضور پیدا کرده و شرایط را ناامن می کنند.اینجا را ببینید.

یکی از روزنامه های صبح نوشت:اقدام حامیان دولت در توقیف یک نشریه منتقد «برجام» (توافق هسته‌ای) و تذکر به 2 نشریه دیگر آن‌قدر غیرقابل دفاع و شرم‌آور بود که روزنامه‌های حامی دولت ترجیح دادند این خبر را سانسور کنند.اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =