استقلالی‌ها و در رأس آنها پرویز مظلومی سرمربی و بهرام افشارزاده مدیرعامل در تلاش هستند تا مهدی رحمتی را با قلعه‌نویی سرمربی ملوان آشتی دهند.

خبرورزشی نوشت: حرف‌هاي آنها در يكي، دو روز گذشته گواه اين موضوع است اما حتي اگر اين دو آشتي كنند همه مي‌دانند اين آشتي تصنعي خواهد بود. يعني نه رحمتي و نه قلعه‌نويي علاقه‌اي به آشتي ندارند چون سال گذشته به اندازه كافي از هم كينه به دل گرفته‌اند. در فوتبال ايران كم آشتي تصنعي نداشته‌ايم و به چند مورد اشاره مي‌كنيم.

دايي- كريمي
در چند مرحله، فوتبالي‌ها تلاش كرده‌اند آنها را آشتي بدهند. يك بار هدايتي اين تلاش را كرد. پس از اخراج كريمي از تيم ملي به خاطر انتقاد از امكانات، او دايي را مقصر مي‌دانست. بعدها دايي و كريمي آشتي كردند اما دوام چنداني نداشت. بعد از مدتي در جريان يكي از بازي‌هاي پرسپوليس زماني كه دايي سرمربي وقت تيم ملي به ورزشگاه رفت، سردار بابايي رئيس يگان ويژه تلاش كرد تا آنها را در اتاق كنار اتفاق كنفرانس آشتي دهد كه كريمي همه‌جوره ناراحت به نظر مي‌رسيد. او حتي پس از روبوسي با دايي در حالي كه مدام مي‌گفت او بازي دارد و چرا بين نيمه اين كار را كرده‌اند، بدون خداحافظي از دايي به رختكن قرمزها رفت. بعدها هم اين دو در مصاحبه‌هاي مختلف گفتند حتماً قرار نيست با هم رفيق باشند.

علي دايي- مايلي‌كهن
آنها هم قبل از چند بازي ليگ برتر فرماليته و تصنعي آشتي كردند. آخرين بار قبل از بازي صبا و پرسپوليس آنها تنها دقايقي پس از خوش‌ و بش كنار زمين مي‌خواستند همديگر را كتك بزنند. مايلي‌كهن و دايي اخيراً هم چند بار آشتي تصنعي كرده‌اند ولي كيست كه نداند آنها چقدر با هم مشكل دارند.

پروين- دايي
سرمربي اسبق قرمزها در مصاحبه‌اي گفت دايي بلد نيست 4 تا روپايي بزند و كاپيتان وقت تيم ملي هم جواب داد: «به ايران برگردم تاج و تخت‌شان را خراب مي‌كنم.» بعدها اين دو در ديداري حضوري آشتي كردند ولي اين روزها همچنان با هم كاري ندارند.

حجازي- قلعه‌نويي
در واپسين روزهاي عمر چهره محبوب و اسطوره واقعی استقلالي‌ها بود كه قلعه‌نويي به بيمارستان رفت. جالب اينجاست همان موقع هواداران حجازي عليه او موضع گرفتند و گفتند اين كارش نمايشي است. البته قلعه‌نويي هم به مراسم تشییع جنازه اسطوره استقلال نرفت. بعد از مرگ حجازي، خانواده او مصاحبه‌هاي سريالي عليه امير انجام دادند و قلعه‌نويي هم در صحبت‌هاي خود نشان داد هيچ‌گاه رابطه خوبي با حجازي نداشته است.

رحمتي- طالب‌لو
بعد از حضور رحمتي در استقلال، مربيان و مسئولان تيم زوركي طالب‌لو را سمت او بردند تا كاملاً تصنعي با مهدي آشتي كند. البته بعداً آنها دو نفري به يك رستوران رفتند و به مشكلات خاتمه دادند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =