مشکل در برگزاری کنسرت خواننده مشهور به خاطر رابطه با اسرائیل

همکاری تجاری فارل ویلیامز با شرکتی که گفته می‌شود روابط تجاری نزدیکی با اسرائیل دارد، باعث اعتراض گروه‌های حامی فلسطین نسبت به برگزاری کنسرت او در آفریقای جنوبی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخه آفریقایی کمپین انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل نسبت به برگزاری کنسرت فارل ویلیامز خواننده برنده جایزه گرمی در خاک آفریقای جنوبی اعتراض کرد.

برام هنکم یکی از اعضای کمپین انزوای اسرائیل درباره حضور این خواننده در آفریقای جنوبی گفت: «واکنش منفی علیه حضور ویلیامز در آفریقای جنوبی بسیار شدید و در 30 سال اخیر و پس از پایان روزهای آپارتاید در آفریقای جنوبی بی‌سابقه خواهد بود. او به محیطی خشمگین و ناراضی پا می‌گذارد، زیرا او انتخاب کرده تا با شرکتی وابسته به اسرائیل همکاری کند.»

او در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره کرد که معترضان می‌توانند راه‌های منتهی به مکان کنسرت را مسدود کنند، تا برنامه را با تاخیر مواجه کنند و یا حتی به محل برگزاری کنسرت بروند.

نمایندگان این خواننده تاکنون نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند. البته مسئولان برگزاری این کنسرت در کیپ‌تاون اعلام کرده‌اند که اجازه برگزاری تظاهرات در محل برگزاری کنسرت را نخواهند داد.

معمولا تظاهرات حمایت از فلسطینیان در آفریقای جنوبی عده زیادی از مردم را جذب می‌کند، به خصوص در کیپ‌تاون که جمعیت مسلمان بزرگی را در خود جای داده است.

منبع : رویترز / 4 اوت

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =