امیرحسین مقصودلو پس از اجرای آهنگ «انرژی هسته‌ای» روی ناو جنگی ارتش و حضور در تمرینات فوتبال، اکنون رویای دیگری در سر دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر تتلو به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام از تمایل خود برای بازیگری خبر داده است.

هر چند این خواننده تاکنون موفق نشده برای کارهای خود در زمینه موسیقی مجوز بگیرد، اما اعتقاد دارد که در کار بازیگری با مشکل مجوز مواجه نخواهد شد.

او در این باره نوشت : «راستش از لحاظ مجوزى فكر نمي‌كنم مشكلى باشه چون آقاى نوش‌آبادى كه با مصاحبه اخيرشون نشون دادن كه مارو بخشيدن و بسيار به ما لطف داشتن و دكتر ارجمند و آقاى مُرادخانى هم كه عشقن و هميشه مارو با آغوش باز پذيرفتن و تشويق و حمايت و شرمندمون كردن و منم كه يه شاگردشونم و باعث افتخارمه در خدمتشون باشم !!»

تتلو در این پست اینستاگرامی عکسی از خودش را روی جلد یک مجله به اشتراک گذاشت و در قسمتی از توضیحات خودش درباره این عکس از تمایلش برای بازی در فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی نوشت : « راستش ما كارگردانهاى هنرمند و خفن زيادى داريم اما دوست داشتم اولين كارم با استاد "كيميايى" يا استاد "اردشير احمدى" باشه ولى ايشون ( آقاى كيميايى) رو از نزديك اصلا نميشناسم و افتخار آشنايى باهاشون رو نداشتم تا حالا !!! اينه كه اگه افتخار آشنايى و تمايل ايشون براى ساخت كار رو كسب كردم يا بودجه ى كافى و تمايل و ايده ى ساخت كار رو اردشير داشت ، حتما در آينده فيلم يا حتى سريال هم بازى خواهم كرد.»

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    تاسف شديدمون رو بايد از اين وضعيت فرهنگي اعلام كنيم. اصالت فداي هوچيگري و رذالت شده. تا باد چنين بادا
    • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
      10 2
      این است سزای قومی که ندانسته کاری میکند
  • مجید IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    80 11
    پیاده شو با هم بریم
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    14 14
    واقعا علت اینهمه مخالفت با این بنده خدا چیه ؟؟؟ پای صحبت هرکدوم از این مخالفها هم که بشینی ساعتها واست از دمکراسی و آزادی حرف میزنند
  • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    14 6
    فکر کنید تتلو قیصر بشه خخخخخخ
  • محمد قدسمی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    22 7
    من هم از تتلو خوشم نمیاد.کلا از آهنگ های رپ بدم میاد.و متاسفانه ظاهرش، تتو های رو بدن اش،رفتارش و گذشته ناجالب اش باعث میشه که مردم اونو به عنوان خواننده خوب و معقول،فوتبالیست و حتی بازیگر و ... قبول نداشته باشند و تنها تنی از هم فکران و هم مسلکان او به او علاقه داشته باشند.اما دوستان،باز هم این دلیلی برای توهین ایجاد نمیکنه.در دین ما به شدت سفارش شده در مورد دیگران قضاوت نکنید که تنها خداست که میداند هر فردی در چه جایگاهی نزد او قرار دارد.چه میدانیم شاید از کارهای گذشته خود روی بازگرداند.حکایت هایی زیادی است در خصوصقضاوت مردم عادی با توجه به ظاهر یک فرد که بسیار نهی شده.یادآور میشوم من وشما درجایگاهی نیستیم که قضاوت کنیم حتی اگر در مراتب بالای دینی باشیم
  • . A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    9 2
    اعتماد به نفس حضرت عالی رو اگر خار بیابون می داشت الان گل ارکیده می داد شما مگه چقدر از بازیگری سر درمیارید که حالا بخواین برای اولین کارتون با آقای کیمیایی کار کنید؟ اصلا چند کلاس سواد دارید جدای سوای نداشته ی موسیقیتون؟ این همه خودبزرگی بینی و از خود متشکری برای چیه؟