دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه شهركرد؛ دکتر شایان شامحمدی رئيس دانشگاه شهرکرد با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

« «ن و َالْقَلَمِ و َمَا يَسْطُرُونَ» سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد. (قلم 1)

روز خبرنگار روز حق‌نويسي با سلاح قلم و یادآور مساعي مخلصانه انسان­های آگاهی است كه بصيرت ملت و تصويرگر زمان‌‌اند و برای دانایی جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی­ورزند. اين روز بنابر فرمايش مقام معظم رهبری روز رعایت حریم قلم و اندیشه و یادآور حماسه‌آفرینی كساني است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهند و یادمان نیکی است برای گرامیداشت شهدای خبرنگار بالاخص شهید صارمی كه ادامه راه اين شهيد مايه افتخار هر خبرنگار و مباهات ايران اسلامي است.

اينجانب ضمن قدردانی از همه مجاهدان عرصه خبر و اطلاع­رسانی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفته و برای فعالان این عرصه آرزوی سرافرازی و توفیق دارم.

امید است با همدلي و هم‌زباني و در پرتو منويات مقام معظم رهبري با اتکا بر ارزش­های دینی و فرهنگی شاهد نهادینه شدن و شکوفایی جریان صحیح اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف جامعه برای پیشرفت همه‌جانبه و تعالی ایران اسلامی باشیم.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =