۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸
مسافر میلان مشخص شد

اکسپو ۲۰۱۵ میلان اکنون به نیمه خود رسیده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از برگزاری مراسم روز ملی ایران در ایتالیا خبرداد و گفت: معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت از اکسپوی میلان بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین اسفهبدی با بیان اینکه اکسپو ۲۰۱۵ میلان اکنون به نیمه خود رسیده است، اظهار داشت: اول شهریور ماه مصادف با ۲۳ آگوست امسال به عنوان روز پزشک و روز ابوعلی سینا به عنوان روز ملی ایران در نمایشگاه اکسپو میلان ۲۰۱۵ اعلام شده و این نامگذاری به دلیل تم امسال اکسپو و شناخت جهان از ابوعلی سینا به عنوان پدر طب دارویی صورت گرفته است.

وی با اشاره به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون اول رئیس جمهور در روز ملی ایران در نمایشگاه، گفت: برنامه های سرگرمی شامل موسیقی و فیلم و حضور برخی از اساتید برجسته موسیقی کشور از جمله برنامه ریزی های صورت گرفته برای روز ملی است.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهراد فتاحي IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    4 1
    من دو هفته پيش اكسپو ميلان بودم، غرفه ايران به غير از كانسپت خوب غرفه در اجذا چنان بد سليقه و زشت ساخته و چيده شده بود كه به لحاظ اجرا به جرات يكي از بدترين غرفه ها بود توي غرفه هايي كه من رفتم ، بد سليقه تر از غرفه ايران نديدم، اجراي فاجعه بار سازه كه طرح مفهومي خوبي داره، استفاده از چراغهاي رشته اي نئوني ، لوگوي بسيار زشت ايران، استفاده نابجا از صنايع دستي اون هم از بي كيفيت ترين نوعش، استفاده از لامپهاي ال اي دي براي شبيه سازي حوض ايراني در كف سالن كه بخشي از اون به خاطر نور آفتاب قابل ديدن نبود و نصب بي سليقه لامپها، قفسه هاي فوق العاده معمولي براي فروش پسته و ... تغيير رنگ آبي فيروزه اي كه نماد ايران هست به يك آبي بي ربط در ديوار هاي طبقه پايين و .. حيف پول اين مردم